een vervolg

• Topicstarter Topicstarter king of the road
  • Startdatum Startdatum
K

king of the road

Guest
door de inspiratie van jullie ben ook weer wat aanpassingen gaan maken bij mijn truck

1e fotos

hoi ik ben van plan led onder de zijkanten te maken maar nu is mijn vraag welke kleur ik de led houder zal spuiten ik zat aan 3 kleuren te denke

1 rood

2 zilver zoals de opstaptreden

3 geel bage zoals de gril

ik denk zelf dat rood het mooiste is maar wat denke jullie ben benield :)

kleur

maak hem dan roze,
of elk lampie een kleurtje,de een rood en de ander zilver,en de ander beige,en geen bage,
tja je vraagt het toch,
het is jouw truck,
jij moet er naar kijken en als wij een kleur noemen en jij vind het naderhand niet mooi krijgen wij de schuld,
ik vraag toch ook niet welke kleur mijn truck moet worden aan jullie,
markioo

Laatst bewerkt:
maak hem dan roze,
of elk lampie een kleurtje,de een rood en de ander zilver,en de ander beige,en geen bage,
tja je vraagt het toch,
het is jouw truck,
jij moet er naar kijken en als wij een kleur noemen en jij vind het naderhand niet mooi krijgen wij de schuld,
ik vraag toch ook niet welke kleur mijn truck moet worden aan jullie,
markioo

Zo Markioo, met je verkeerde been uit bed gestapt ?:)
Als je geen antwoord op zijn vraag hebt...
Waarvoor dan wel een reactie, zonder inhoud ?

Maargoed, neem aan dat de LED's oranje van kleur gaan worden ?
Zoja, dan zou ik er geen rode kleur bij toepassen !

Ik zou er een lichte kleur voor gebruiken.
Nu is er al aardig wat zilver/ALU kleur aanwezig op de truck.
Ik zou dan dezelde kleur gebruiken als je gril (geel/bage), zo blijf je ook in de style van je truck...
en zo zie je ze namelijk ook als ze uit staan :)

Succes...

@ markioo

als jullie een kleur voorstelle en het lijkt me wat en zou hem zo spuiten en mocht het me niet bevallen kan je hem altijd herspuiten

weer een beetje vedder er is er nu 1 af in kleur en met led

toen het moest drogen ben ik met een achterspatlap bezig geweest

als ie op de truck zit maak ik er weer fotos van

weer een beetje vedder er is er nu 1 af in kleur en met led

toen het moest drogen ben ik met een achterspatlap bezig geweest

als ie op de truck zit maak ik er weer fotos van
Waar heb jij deze spatlap van gemaakt ik ben ook nog op zoek naar 1 over de volledige breedte van de vrachtwagen alleen dan zwart van kleur.

@marko deze spatlap is gewooon een plaatje alminium in de vorm van een u snap je

vedder heb ik hem met stikkerpapier beplakt om hem wit te maken maar zwarten hebben ze bij hobma modelbouw gr als je meer wil weten hoor ik het wel

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk hoor vakantie

lekker vakantie dus kan lekker knutselen de meid werkt dus tijd over :)

de bumper op de truck gezet

de led balk onder het spatbord gemonteerd led niet op de draaden :)

toen ik toch bezig was heb ik ze ook voor op de spooilers gemaakt

en de trailer voor zien van een spatlap

nou de draaden ga ik pas afwerken als de mfu er is is kijken hoe ik wat aansluit en voor de voorwielen wil ik ook nog spatlapen maken maar hoe weet ik nog niet

fotos

na een tijdje bezig te zijn komen hier de fotos

na is goed bij anderen gekenken te hebben heb ik het ook zo gedaan om de binnenkant van de truck te houden en toch een goede plek voor de mfu te vinden

na het stikkeren ziet het er zo uit

de achterkant

voorkant met logo

zo zit de mfu

een vraag aan jullie de koppel schakelaar die bij de mfu zit hoe hebben jullie die verwerkt in de truck gr en bedankt alvast

Gewoon in de schotel volgens het boekie.
Maar in theorie hadden me vader en ik uitgevogeld dat je beter een schakelaar kan nemen die het signaal verbreekt dan maakt.(sorry, Ik weet die namen niet precies)
Want nu als je zonder schakelaar of zonder oplegger rijdt dan loopt de truck langzaam.als de schakelaar ingedrukt is dan loopt ie als een trein.GROOT VERSCHIL qua snelheid.Zo zijn er nog meer vreemde dingen in de MFC-01.Zeer vreemde dingen.

Gewoon in de schotel volgens het boekie.
Maar in theorie hadden me vader en ik uitgevogeld dat je beter een schakelaar kan nemen die het signaal verbreekt dan maakt.(sorry, Ik weet die namen niet precies)
Want nu als je zonder schakelaar of zonder oplegger rijdt dan loopt de truck langzaam.als de schakelaar ingedrukt is dan loopt ie als een trein.GROOT VERSCHIL qua snelheid.Zo zijn er nog meer vreemde dingen in de MFC-01.Zeer vreemde dingen.

Hey Mark,

Als ik het goed heb staat de switch (zonder trailer) al in een MAAK-positie !
Zodra er een trailer aangekoppeld wordt, dan onderbreekt hij het kontakt.

Je hebt namelijk hetzelfde effect, als je de schakelaar weg laat.
Dat de truck ook langzamer gaat rijden !

Ik begreep uit een ander topic, dat het niet 1,2,3 mogelijk is om de switch om te draaien.
Dit omdat het indrukgedeelte tekort is, om een MAAK-kontakt te kunnen geven.
Hij had het één en ander aangepast in de mechaniek, waardoor het wel mogelijk was.
Zie dit Topic.

bedankt jongens ik denk dat ik hem weg laat de schakelaar

dan moet je volgens mij de draadjes aan elkaar solderen als je je truck een beetje snelheid en kracht wilt geven?

Back