een vervolg

• Topicstarter Topicstarter king of the road
  • Startdatum Startdatum
ik rij met de orginele motor dus die gaat al aardig hard dus is wel mooier dat ie rustiger rijd maar zit alleen nog wat te kutte hoe ik de toeter aan zet en het licht met de afstandsbedienig kom er nog niet echt uit maar hier wat fotos

wat boekjes en een cmr op de motor tunnel

zijkant foto

al het licht aan

de voorkant lampebeugel gaat apart via schakelaar zwaailampen ook apart de zij verlichting onder ook apart en zijverlichting boven gaat ook apart de lampen voor onder de bumer kunne ook aan en uit binne kort zal ik is fotos van het totaal neerzetten maar ziet er nu echt dik uit vooral in het donker wat een licht :)

scania

ziet er heel goed uit de scania,echt kerstboompie zo,
sexboekkie bekijken en cmr invullen okay,maar roken in deze truck is verboden hoor,
haha leuke details heb je er van gemaakt,
ga zo door,
mvg markioo

hey nu heb ik een vraag wat is een goede modelbouw vereniging in de buurt van rdam met een eigen baan en dagen om te rijden wie heeft daar een beetje ervaring mee alvast bedankt

Ik zit bij de vereniging in Papendrecht, de MBVP (ModelBouw Vereniging Papendrecht)
Deze hebben elke woensdag avond clubavond en elke laatste zaterdag van de maand een rij-vaardag op hun eigen baan.

voor meer info kijk op MBVP

Back