een vraag over hpi micro rs4

Discussie in 'Electro onroad' gestart door lauterbacher, 8 feb 2004.

  1. lauterbacher

    lauterbacher Guest

    hoi ik heb net meschien een hpi micro gekocht voor binnen banen op de club zijn er nog ander motore
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Veel clubs staan alleen de standaard FK-180SH toe en ik kan je garanderen dat een snellere motor zoals de HPI mod-45turns ook voor binnen ook veel te snel is.
    Met gemak lepel je er een Mabuchi-280 in of een stap verder een Graupner speed-300 (6v versie !). Je moet dan alleen andere gaten in de motorplaat boren of een bigblok motormount kopen.
    Over de bigblock (van TeamOrion) gesproken, deze motor is hetzelfde als de speed-300 maar is alleen 4x zo duur....

    Een volgende stap is de speed-400, vereist een kleine verbouwing aan het chassis maar het past zoals sommige mensen ook een (jawel) 540 pas hebben gekregen 8)

    En als je geld over hebt kan je uitkijken naar een brushless van Lehner of Hacker
     
  3. _Robert_

    _Robert_ Guest

    Bouw gewoon 6 accucellen op je micro dan gaat hij pas hard

    Dit kan makkelijk en zo heb je op een goedkope manier veel meer snelheid

    grtz,
    robert
     
  4. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    jep dat laatste heb ik ook gedaan bij mijn micro. ik heb dus een 7.2 volt accu pack. ik heb het ook nog vergeleken met een standaard 4 cellen houder. maar dat gaat veel zachter.

    groeten, thomas
     

Deel Deze Pagina