EERLAND 17 opknapper

Discussie in 'Werkschepen' gestart door tugspot hooligan, 31 mei 2009.

1. tugspot hooligan

tugspot hooligan

Lid geworden:
    24 feb 2006
    aarrgh!! dat meen je niet! zo dat is vet irritand man. tja dit is misschien wel bijna net oz frustrerend. zeker nu het druk lijkt te worden in de oliebestrijding. want heb er nog niks aan kunnen doen. volgende week heb ik ook al een rot dienst waardoor ik niks kan doen. maar ja we zullen zien. succes peet!!!

Maurice

2. tugspot hooligan

tugspot hooligan

Lid geworden:
    24 feb 2006
    zo hallo luitjes kheb het forum weer gevonden haha, zo snel als de eerland 17 ging van de zomer zo langzaam gaat het nu, maar ga deze week mits het meezit met mijn werk weer aanvangen met het opknappen en aanpassen van de eerland 17.
    dan gaat het sloop werk van de de boeing aan vangen en de nieuwe plaatsen. verder ga ik sleepoverlopen maken zodat ik (voor zover het nog neit gereed was) zodat ik volgend seizoen er mee kan slepen.

groeten maurice

3. Brandaris

Brandaris Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2007
    Maurice,zelfde verhaal, eerst je Groot Vaar Bewijs, daarna pas modelbouwen !!!

Succes met leren en als je tijd overhoud met bouwen,

groeten, Piet

4. tugspot hooligan

tugspot hooligan

Lid geworden:
    24 feb 2006
    dank je wel piet wederom....komt goed ga morgen ochtend aanvangen met de eerland 17 daarna ga ik naar mijn werk waar ik gelukkig ook de gelegenheid krijg om te leren. zo kan ik tijdens het lossen mooi 2 uurtjes pakken waar ik regelementen kan doen.

5. tugspot hooligan

tugspot hooligan

Lid geworden:
    24 feb 2006
    Ik moet mij denk ik zowat opnieuw voor gaan stellen hahahah, na heel wat jaren en vele veranderingen zowaar weer even het model uit het stof gehaald. Maar wat een werk zit eraan en ik mis toch wel heel veel onderdelen.

Inmiddels ook in het echt een eigen bedrijfje begonnen afgelopen jaar waar ik druk mee was en enigszins nog ben.

Zit ook te dubben om dit model te gaan verkopen. Al is dat misschien niet slim.

Ben trouwens even kwijt hoe ik hier eventueel een foto kan plaatsen van het model in huidige staat. Iemand daar tips of advies in? Doe alles via mijn mobieltje bij gebrek aan beter.

6. MYANGEL

MYANGEL

Lid geworden:
    6 okt 2009
    Ik zou het schip niet verkopen persoonlijk, denk dat je er spijt van krijgt.

Als je zeker de boot kwijt wilt weet ik wel iemand:yes::yes:

Foto's plaatsen hier blijft voor mij ook een raadsel, via mijn mobiel druk ik op het camera icoontje boven de tekst. En eronder staat dan upload bestand

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina