Oh ik bedoelde niet persee sneller te laden maar meer het idee dat ik met de lader die ik gezien had 4 lipo's tegelijk zou kunnen laden. dus of 4x 4s of 4x 2s. Wat de waardes precies zijn weet ik zo niet. Weet het merk en type van de lader ook zo niet meer (gezien bij hobma, daar zal ik niet snel meer komen) Zo'n adapter kastje is best handig. Moet je daar ook weer extra aansluitingen solderen? (solderen is niet echt mijn ding)
Wat betreft het kapot gaan heb je wel weer een punt. Al ligt dat er ook maar net aan welke ik zal gaan gebruiken. Die van HK waren 50 euro voor een 4s en die yellow 2s dingen zijn 64 euro. Ga hier toch nog eens over nadenken als jullie ook al aangeven dat het qua performance geen bal uit maakt.
Wat betreft het kapot gaan heb je wel weer een punt. Al ligt dat er ook maar net aan welke ik zal gaan gebruiken. Die van HK waren 50 euro voor een 4s en die yellow 2s dingen zijn 64 euro. Ga hier toch nog eens over nadenken als jullie ook al aangeven dat het qua performance geen bal uit maakt.