Eerste 3d ontwerpen van Zelfbouw zwever (basis idee easystar)

• Topicstarter Topicstarter killerbeenl
  • Startdatum Startdatum
K

killerbeenl

Guest
Bij deze wil ik graag reactie op mijn idee / constructie schets is het eerste vliegtuig wat ik zelf ga maken. Het wordt gemaakt van een of ander lichtgewicht opgeschuimd pvc 6mm, weegt echt nada, bekleed met epp.

Batterijvak en servo's, ruimte voor regelaar en ontvanger zijn nog niet allemaal in de tekening geplaatst. Maar ik zou graag wat ideeën willen horen zoals do's en dont's.
Met alle roeren erop moet ik nou 4 of 5 kanaals? Dus rolroer op 1 aansluiting of 2 (gebruik wel 2 losse servo's)? Toch weer een Noobie vraag :D

Uiteindelijk als hij succesvol in de lucht hangt zal ik bouw instructies posten. Acad etc.

Bij voorbaat dank,

KillerbeeNL

i62622_sailplane35.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
heey, dat zie je ook maar zelden, een schockflyer versie van een easystar, leuk zeg!
Keep on the good work zou ik zo zeggen ;)

Mooi ontwerp maar als je de vleugels maakt moet je zien dat ze afgerond zijn en geen hoeken vvertonen zoals op de tekening. het was misschien moeilijk te tekenen in 3d maar ik meld het liever zodat je een goede luchtstroom zal krijgen

Mooi ontwerp maar als je de vleugels maakt moet je zien dat ze afgerond zijn en geen hoeken vvertonen zoals op de tekening. het was misschien moeilijk te tekenen in 3d maar ik meld het liever zodat je een goede luchtstroom zal krijgen

Heb er idd aan gedacht maar wist niet of het nodig was, doen dus. :P bedankt

mooi ontwerp,
is dat in sketchup getekend?

wat je best ook nog aanpast aan je ontwerp is het stabilo en kielvalk, stabilo mag toch aanzienlijk groter en kielvlak toch ook wat als je wilt dat hij goed te besturen is.

veel succes nog;)

mooi ontwerp,
is dat in sketchup getekend?

wat je best ook nog aanpast aan je ontwerp is het stabilo en kielvalk, stabilo mag toch aanzienlijk groter en kielvlak toch ook wat als je wilt dat hij goed te besturen is.

veel succes nog;)

Jep sketchup pro gaat veel sneller dan 3d maya. Is zo lekker easy. Bedankt voor de tip zal ik doen. ;)

lol

Back