Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, als er in de winter één enkele bevroren molshoop op het vliegveld is, zul ja altijd zien dat daar tegenaan geland wordt.... Die metalen paal was toch steviger dan mijn helicopter. En ik had nog wel zoveel ruimte. ...
Niks mis met de foto's, ze verstoren de lay-out niet en je hoeft ook niet horizontaal te pannen. Bovendien, als ze te groot zouden zijn, zou de forumsoftware ze automatisch kleiner weergeven (hoewel nog steeds de originele foto en evenveel bytes verstuurd worden). Plaats maar eens een grote foto.... Moderaror als de foto's te groot zijn PB mij dan even dan verklein ik ze.
Jep.das zondee:O
Maar verder ziet het er nog goed uit. Het ziet uit alsof de staart niks van de klap heeft meegekregen!!
Succes en als je vragen hebt over het afstellen meld je dan maar..
Groeten
Roel
Ik zou het tenminste als voorzorg doen.ik zou verwachten dat als je bladen kapot/beschadigt zijn dat ook je featheringshaft en main shaft vervangen moeten worden.
Is er enig verschil tussen de sim en in het echt bij Auto rotaties.Perfect geland op autorotatie.
Dat is nu iets waar een flight simulator handig van pas komt.
ik heb me rot geoefend op auto- rotation met het idee van " als het me ooit overkomt..."
Hoe anders is het vliegen met 250 t.o.v. de 450. Zit er aan te denken als ik mijn 450 beheers een 250 erbij te kopen.Of landen, en de staart net te laag houden, waardoor je staartbladen eraf slaan. Dan gaat een heli ook raar doen, zowel de 250 en de 450..