Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mmmm 1.5kg moet dan toch wel kunnen toch?
ik zal toch altijd kiezen voor de beste prijs/kwaliteit verhouding, niet alles hoeft top of the line te zijn, en na lang lezen op forums kwam ik toch ook uit bij de dragonlink, moet er wel bij zeggen dat ik 0% ervaring heb natuurlijk![]()
Ik wil graag audio, vooral het propgeluid lijkt me handig om te horen.
Je krijgt denk ik toch gelijk hugy, hoe meer ik over trackers lees, hoe meer ik het idee krijg dat ik toch zelf maar wat moet gaan bouwen![]()
Ik wil graag audio, vooral het propgeluid lijkt me handig om te horen.
Je krijgt denk ik toch gelijk hugy, hoe meer ik over trackers lees, hoe meer ik het idee krijg dat ik toch zelf maar wat moet gaan bouwen![]()
Als je zelf gaat bouwen,,heb je nog altijd een stereo vtx nodig als je wind ruis wil horen,,,en een tracker wil gaan aansturen
De dragon tracker komt gauw uit
John zei tijdje geleden tegen mij,dat i data via video signaal wau laten lopen
Rob
Jullie hechten weinig waarde aan geluid bij FPV vliegen ofniet?misschien zit ik er wel naast, en is het helemaal niet interessant...
Hey Rob,
Ik zal het eerst ook met een buddy AAT gaan doen
Voorlopig heb ik een mooie set waar ik mee kan gaan oefenen, en het enige wat ik er binnenkort nog bij bestel is deze NOVAOSD en nog even kijken waar ik dipole antennes kan krijgen...
Dan zit ik voorlopig wel even gebakken!
Zojuist bericht gehad dat de meeste bestellingen onderweg zijn, kan niet wachten!
![]()
nau dacht ik dat infrared sensor ,niet echt goed werkt
als mijn zoon met zij heli [ infra rood besturing ]buiten vliegt en de zon breekt achter een wolk vandaan,,is i onbestuurbaar
mijn gevoel zegt,niet kopen
heb er niks over gelezen
wie weet hier meer van????????????
rob