eerste heli

• Topicstarter Topicstarter Modelfreack
  • Startdatum Startdatum
kan je daar dan ook buiten met vliegen of alleen als er geen wind is?

uuh...tuurlijk..is wel windgevoelig..maar je kan wel vliegen, maar gaat moeilijker. Toen ik de e-sky FP had, vloog ik alleen maar buiten....

k en de levering van die winkel komt daar dan veel verzendingskosten bij want ik woon in belgie

uuh....ik weet niet hoeveel pakketpost verzenden binnen europa kost. Volgens mij rond de 10 euro.

uhmm.....mijn e-sky is er niet meer....boardje getoast, zender gesloopt (antenne was gebroken, maar ben tog wezen door vliegen)...toen de hele zooi verkocht en een grotere cp heli gekocht namelijk een dragonfly #36

mooi en heb je daar een filmpje van
en een vraagje
ik weet namelijk niet wat 3D vliegen is

uuuuh...filmpje...?? Ik ben bang dat ik geen filmpje van mn E-sky heb.

Enne....3D vliegen?? Tja...dat is allemaal truckjes doen. Zoals inverterd vliegen (op zn kop). Dan heb je nog wel veel meer dingen...piro flips, tic toc, death spiral.....

In deze topic worden allerei 3D figuren uitgelegt http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=17568

en van je dragonfly
heb je daar een filmpje van ik zou je graag es bezig zien

en hoelang duurt het vooraleer je het vliegen onder de knie hebt?

Ik heb zelf het vliegen na 3 jaar nog niet onder de knie. Maar ik zie in de club nieuwkomers, jongelui, die in een paar weken 3D vliegen.

ik ben er ook al een tijdje mee bezig ongeveer 1.5 maand maar het begint net wat te lukken en je moet vooral geduld hebben :D
ik heb nog helmaal niks stuk gehad :P ik hoop dat het zo blijft

goede keus :D :wink: :!: ik heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb, zal jij denk ik ook niet hebben :D

hoi
ik ben wessel en ik ben 13 jaar oud ik ben aan het rondkijken geweest voor een rc helicopter dit word de eerste die ik ga proberen te besturen en ijn keue is gevallen op een honey bee fp en ik wou vragen of iemand hier verstand heeft en wat handig is om bij aankoop er vast bij te bestellen.
alvast bedankt.

Back