Eerste kap.. jullie advies mening...

• Topicstarter Topicstarter Macconner
  • Startdatum Startdatum
ziet er goed uit!!
misschien als je geen andere body neemt ff die body post wat kleiner maken ;)
voor de rest Keep on Styling :)

Airbrushen is natuurlijk mijn hobby en ik probeer van elke body iets aparts te maken... MAAR.. strak in 1 kleur is ook heel sterk en mooi.
Ik vind het er erg netjes uit zien !

Groeten,
Ruben

Zie dat je het gat bij de uitlaat vierkant/rechthoekig hebt gemaakt... ben bang dat dat na verloop verder gaat scheuren... probeer dat soort gaten alstijd met ronde hoeken te maken (tegen het verder scheuren!)...

probeer dat soort gaten alstijd met ronde hoeken te maken (tegen het verder scheuren!)...
Kijk, dat is altijd Nuttig/handig om te onthouden... even kijken of ik een Ronde hoekenzaag heb !.

Heb je geen dremel of iets dergelijks dan kan je ook op de hoeken een gaatje boren en vervolgens van boorgat naar boorgat snijden... Je hebt dan ronde hoekjes...

Je zal merken dat het een stuk minder snel zal inscheuren...

Ben zelf door schade en schande wijzer geworden... in lexaan voor mij alleen maar gaten met ronde hoeken...

Heb een Dremel, maar ervaring met een andere kap met rond gaatje was dat het 'begon te smelten' :| rondom.. :| vandaar dat ik um zo gemaakt heb/had

je hebt ook van die kromme nagelschaartjes, heb er zelf eentje gekocht en werkt ook prima 8)
Je body ziet er mooi strak uit!

groeten jurriaan

Ik gebruik ook altijd de dremel om alle gaten te maken en je kan hem toch gewoon langzamer zetten? dat het niet begint te smelten?

Dan gebruik je de dremel dus verkeerd... minder hard drukken en als het mogelijk is de dremel wat minder snel laten draaien...

voor ronde gaten gebruik ik altijd zo'n tja he heet zo'n ding een ronde doorslag dus 1 keer hard op slaan en je hebt een mooi rond gat zonder rafels enz

De gaatjes voor b.v. de kaphouders heb ik gewoon met een houtboortje gedaan. Zachtjes laten draaien en op,hij snijd er zo door heen, dan met de dremel (tolletje) even aantippen om de 'oneffenheden' te verwijderen.

ik gebruik een ruimer of hoe zon ding heet altijd mooie ronde gaten :D

en ik deed bij mijn lexaan kap van mijn nitro de ramen wat donkerder. je hebt daar van die speciale spray voor ze blijven wel doorzichtig maar iets dinkerder. mischien een leuke tip

groeten ER_MO

erikjede1ste zei:
voor ronde gaten gebruik ik altijd zo'n tja he heet zo'n ding een ronde doorslag dus 1 keer hard op slaan en je hebt een mooi rond gat zonder rafels enz

een priem bedoel je :?:

ik zou het echt niet meer weten het is rond van onder alle maten te krijgen en scherp en aan de boven kant kan je met een hamer op slaan zijn altijd van ijzer werkt echt zeer goed

zal geen priem zijn,, die zal scheuren maken in je kap bij de doorslag omdat die erdoorheen breekt en niet doorheen snijdt,,

Ken je dat... heb van het weekend de kap van m'n vrouwtje gedaan..(en jullie hints e.d. in acht genomen). zet ik die naast die van mij, vinden we beide haar nieuwe kap mooier! :| foto's komen nog! :)

Ziet er strak uit.
Is weer eens wat anders dan met vlammen en dat soort dingen op de kap.

Groetje's Nick 8)

Back