Eerste les

• Topicstarter Topicstarter med
  • Startdatum Startdatum
M

med

Guest
Yessssss !!!!

Het is zover, zaterdag mijn eerste vliegles.
Voel me net een jochie dat morgen jarig is en niet kan slapen van de zenuwen.

Joop.

Echt Cool. (maar je eerste les van wat? Auto's bootje, vliegen, heli)

Ben je ingeënt tegen het vliegvirus? Zo niet dan is de kans groot dat je er de rest van je leven niet meer van af komt. :lol:
Succes, en veel plezier!

Ik hoorde van clubleden dat er tegen het vliegvirus geen remedie was....
Bovendien zit het niet in het ziekenfonds.
Dus er zit niets anders op dan om het maar gelaten te ondergaan.
:D

Ach wat is duur?
Het is toch zo dat in principe de eerste aanschaf van elektronica e.d het duurste is, en zo af en toe een vliegtuigje en eventueel nog een motortje (ik wil brandstof vliegen) kan de kop niet kosten lijkt me.
Daar bij komt dat ik een geweldig leuk kontakt heb met medeclubleden van modelclub Klazienaveen (nu al ja!), die me alle hulp toezeggen bij het bouwen van modellen, en ook hun ruimte, gereedschappen en kennis ter beschikking stellen !
Ik ben nog nooit zo blij met een virus geweest 8)

Joop

duur in de zin van...
mmm dat is ook een mooi model, wil ik ook hebben. En die is ook niet mis...en misschien een mooie zwever (of 2, 3...).
Tja met die zender zitten we nu toch ook wel een beetje vast, eens overwegen voor een uitgebreidere....

En voor je het weet zit elk hoekje in je huis volgepropt met modelbouwmateriaal

Hehe paar weken geleden was ik zo brutaal om mijzelf een eerste les te geven met een elektro vliegtuig.(was toch de enigste op de club)
Ging nog perfect ook :D
Natuurlijk wel veel geoefend met simulator G2.
Uiteraard niet aan te bevelen om zelf dingen zomaar uit te proberen.

Ik wil ook piloot worden JIJ ook maar ik ben nog maar 14

Ha !!!!!
Helemaal fantastisch........
Nu weet ik dus helemaal zeker dat ik er mee door ga.
Viel wel vet tegen, ik dacht, dat doe ik ff :puppydogeyes:
Maar toch na een paar rondjes op veilige hoogte ging het wat beter, ik kon de kist in de lucht en ongeveer op de zelfde hoogte houden.
Ik ga snel een afspraak maken voor een volgende les.

Joop.

De meeste mensen onderschatten het, maar vinden het altijd wel geweldig leuk.

Ik les op het veld van MVCK te Klazienaveen of Emmen daar ben ik nog niet helemaal uit, ergens er tussen denk ik.
Een mooi veld met eromheen alleen maar landbouwgebied, ideaal voor de beginner, in het ergste geval vlieg je een struik aardappels omver :D

Joop.

hi!
ik zoek een plek in rotterdam en omgeving waar ik het kan leren, kent iemand misschien een plekje?
thnx alvast :)

Back