Eerste les

• Topicstarter Topicstarter med
  • Startdatum Startdatum
Hey,
ik krijgen morgen avond (als het weer het toelaat) en/of zaterdag mijn eerste les(sen).
Mijn beste vriend en zijn vader vliegen al heel erg lang en nu krijg ik dan eindelijk na jaren ook mijn eerste les en dan maar eens kijken of ik ermee doorga.
Vind het nu al wel helemaal geweldig en doe een moord voor goed weer morgen. :lol:

hi!
hoelang duurt het eigenlijk ong. voordat je het vliegen onder de knie hebt (en dus zelf kan opstijgen, vliegen en landen)?

Mmmmmm paar maanden, en dan kan je alleen los.
het is gewoon niet leuk als je iemand moet vragen om naast je te staan als je gaat vliegen. en daar natuurlijk soms op moet wachten.ik heb super les gehad in emmeloord en had het snel onder de knie. ik heb denk dat ik nu 2 maand mijn brevet heb. en vlieg er nu lekker op los met mijn calmato en mijn gee bee sporter, en kan vliegen wanneer ik wil samen met mijn leraar. ha ha ha.....
succes.......

Groetjes Robert.

een paar maanden?
Ik heb nu 2 dagen gevlogen ongeveer 6/7 tankjes en ik kan alles zelfstandig, starten opstijgen vliegen en landen.
Mijn vriend en zijn vader ("de leraren") staan er natuurlijk nog wel bij maar ik kan het zelf.
Het was dan ook wel ideaal weer, windstil maar het lukte wel allemaal.

Tja, maar hoelang het duurt voorddat je het vliegen onder de knie hebt verschilt per persoon. BIj ons op de club is iemand al 10 jaar bezig.

Hehe, bij ons op de club schijnt iemand daarmee al 25 jaar! bezig te zijn :D
Sorry hoor, maar als iemand het na 25 jaar nou nog steeds niet door heeft........ lol

mijn eerste les zal ook niet lang meer duren.
kheb een graupner trainer 25 onderweg
zender en zo heb ik al nu de lessen nog en ik ga in ermelo vliegen

Hallo iedereen,

Ook ik heb gisteren voor het eerst les gehad, maar met een motorzwever. Omdat de kist, een Isola 2300, voor het eerst de lucht in ging is alles eerst uitvoerig gecontroleerd. Jammer was wel dat het toch wel gauw donker werd. maar de zwever vliegt prima en is een goede kist om het vliegen te leren. Maar wat viel het op zich nog wel tegen. Op een gegeven moment dat ik dat het vliegtuig van mij af vloog terwijl hij naar mij toekwam. Maar morgen weer een (hele) dag.

Groet Frans

valrie zei:
hi!
ik zoek een plek in rotterdam en omgeving waar ik het kan leren, kent iemand misschien een plekje?
thnx alvast :)

UHHH Red Eagles Dordrecht??
Les kist van de club.
Enthousiaste "instructeurs".
Perfect vliegveld "billjard lakentje".

Groet Ger Kovacs.

valrie zei:
hi!
hoelang duurt het eigenlijk ong. voordat je het vliegen onder de knie hebt (en dus zelf kan opstijgen, vliegen en landen)?

in barendrecht bij de heinennoordtunnel zit ook een vliegclub.
wil je meer informatie mail of pb me even. :wink:

Ger het veld is zeker een biljart laken in dordrecht. :wink:

Back