eerste multi wii copter

Bij mij ook (tenzij het iets met de zender/ontvanger te maken heeft, want die had ik nog niet aangesloten)

Laatst bewerkt door een moderator:
dan is het ondertussen aangepast waarschijnlijk..
ik kreeg een pop-up met de melding dat er dingen veranderd zouden moeten worden voor 2.0. aangezien ik daar liever niet in rommel..

vandaag weer eens een beetje gevlogen. hopelijk kan ik m morgen eindelijk helemaal goed afstellen.. en daarna een beetje leren vliegen. eindpunten in de zender afstellen en waterpas calibreren scheelt in ieder geval al een hele hoop.. ;)

20120413 204626 - YouTube

Thanks! Ik heb alleen nog wel last van oscilaties bij plotselinge throttle veranderingen en bij het "opvangen" uit een val. Vooral als ik een steilere throttle curve instel. Schijnt op te lossen te zijn door pid tuning en door throttle att. in te stellen.. Verder nog flink wat drift op yaw en wat drift in een willekeurige richting na een paar seconden hoveren, maar dit komt denk ik door de limitaties van de nunchuck.

Nou.. Het nieuw (spider)frame is getekend.. hoop dat het gaat werken want ik heb m uit mn hoofdje zitten tekenen.. heb uiteraard wel rekening gehouden met de plaats van het bordje, (precies op het kruispunt van de armen) alleen ben ik een beetje bang dat het zwaartepunt te ver naar de voorkant ligt.. hierbij een rendertje..

spiderquadframerender.jpg

nu nog wachten op het carbon en het crius bordje..

Back