arno888 zei:
Theo krijgt het druk vanavond met het verwerken van de scores.
Was vlgs. mij vandaag de laatste vliegbare dag in 2006 :!:
Nou, ik zal mijn verhaal eens doen. Inderdaad veel scores vandaag binnengekregen. Wij, Martijn, Arnold, Rob en ik hadden ook vandaag uitgekozen als
DE dag.
Afgelopen zondag hadden we ook weer op ons veldje in Zuidlaren staan vliegen onder slechte omstandigheden. Laaghangende bewolking, motregen en na iedere vlucht moest je de kist eerst droogmaken. Toch vloog ik toen haast met twee vingers in de neus meer dan twee minuten. Het was voor het eerst dat ik met de van Goswijn overgenomen Turbo vloog. Er ging een wereld voor me open. Man wat vliegt dat geweldig. Na de ervaringen van die dag stond ik dan ook vanmiddag vol vertrouwen klaar voor mijn taak. Het veld was werkelijk zijknat. Hat water stond haast tot je enkels op de plekken waar het iets lager was. De zon prikte om 1 uur door en de eerste startjes waren toch weer veel belovend. De vluchtjes tot 1 minuut 20 gingen haast probleemloos maar verder kwam het haast niet. Man, man was dat balen. Juist nu de omstandigheden beter leken dan afgelopen zondag kwam ik haast niet halverwege de tijden van toen. Wie riep er eens dat hij het gevoel had dat er een volwassen kerel op z'n kist zat? Welnu ik had soms gewoon een kompleet elftal aan boord.
Op een of andere manier ging het niet. En na een uur ging het helemaal niet meer. Bij de start begaf de Turbo romp het. Na de krak en diverse loopings die volgden was dit het resultaat.
Dat doet pijn. Gelukkig is dit de enige schade en te herstellen, maar ik had het liever anders gehad. Martijn was al met een pijnlijke enkel gestart en moest al snel het veld verlaten. Bij Rob begaf de werpstift het en ook Arnold kon niet de tijd halen die hij in gedachte had. Al met al een KL@@@#$! middag.
Snel maar weer vergeten.
Kom je thuis en zie je in de mailbak weer wat resultaten van deelnemers van de postal. Oh man.... dan zakt de moed je helemaal in de schoenen. Ik hou het er maar op dat de lokale omstandigheden niet best waren ten opzichte van andere lokaties in Nederland :wink: Aan de kist kon het niet liggen toch... 8)
Na wat prutsen vanavond achter de PC en een tweedehands A3 plotter het hele spul werkende gekregen. Hopelijk morgen de snijstift bij de post zodat ik mijn eigen stickers kan gaan snijden. Heehhhhh toch iets positiefs :lol: :lol: