Rol@nd 19 dec 2004 #1 Jaja, het is een feit. Aanschouw heden te dagen allen mijn eerste nose-in hover KLIK!!! De tweede keer ging het wel bijna mis, maar ik heb de grond niet geraakt dus het telt
Jaja, het is een feit. Aanschouw heden te dagen allen mijn eerste nose-in hover KLIK!!! De tweede keer ging het wel bijna mis, maar ik heb de grond niet geraakt dus het telt
winkje 19 dec 2004 #2 R. Knap werk !! Zeker veel op Reflex XTR geoefend :lol: :lol: :lol: Groet, vincent
Satoer Forum veteraan 19 dec 2004 #4 Gefeliciteerd! Ik deed het laatst binnenshuis... Dat koste de piek van de kerstboom :lol:
S Steven D Guest 20 dec 2004 #5 Welke heli is het precies? Ik kan het niet goed zien op het filmpje.... keep posting!
Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan 20 dec 2004 #7 gefeliciteerd, nose in is voor de meeste een hele prestatie.
Rol@nd 20 dec 2004 #8 Dank u, Voor mij is het inderdaad een hele prestatie. We zijn niet allemaal even S(a)toer :wink: Ik kan wel zeggen dat ik heel veel geleerd heb door op reflex met de raptor of caliber in de sporthal te vliegen. Dan kan je niet meer "vals spelen" door weg te vliegen totdat je hem weer onder controle hebt.
Dank u, Voor mij is het inderdaad een hele prestatie. We zijn niet allemaal even S(a)toer :wink: Ik kan wel zeggen dat ik heel veel geleerd heb door op reflex met de raptor of caliber in de sporthal te vliegen. Dan kan je niet meer "vals spelen" door weg te vliegen totdat je hem weer onder controle hebt.