Eerste RC off-road auto, maar welke?

• Topicstarter Topicstarter robinvdmeijden
  • Startdatum Startdatum
Voor een beginner niets mis mee, wel alles goed controleren.
Spullen uit een gesloten doos (vanuit de fabriek), werking checken. Laat maar demonstreren in de winkel.

okee. en deze ; Marktplaats. ik ben namelijk toch even 2e hands gaan kijken. Dit is denk ik dezelfde? ik heb al xtra info opgevraagd. :D

mvg
Robin

okee. en deze ; Marktplaats. ik ben namelijk toch even 2e hands gaan kijken. Dit is denk ik dezelfde? ik heb al xtra info opgevraagd. :D

mvg
Robin

Is voor je eigen risico en afhankelijk van de prijs.
Op zich kunnne die Traxxas spullen een hoop hebben maar wel goed opletten.

Onderkant chassis
soepel rollen
kromme armen

Best lastig voor een onervaren iemand.

Beter in een winkel bij jou in de buurt. (bussum bv 2 brothers rc)

Is voor je eigen risico en afhankelijk van de prijs.
Op zich kunnne die Traxxas spullen een hoop hebben maar wel goed opletten.

Onderkant chassis
soepel rollen
kromme armen

Best lastig voor een onervaren iemand.

Beter in een winkel bij jou in de buurt. (bussum bv 2 brothers rc)

okee, ik hou het dan wel bij de gewone winkel :p
Quartel Modelbouw, is dat niks? misschien ervaring met ze, of verhalen, of wat je gewoon denkt :p. die zit namelijk op 10 min. fietsen bij mij vandaan dus ... ? en op de site staat dat ze de rustler hebben?

mvg
Robin

winkelbesprekingen mogen niet.
maar aangezien het een gewone (en geen alleen internet) winkel is en je maar op 10 minuten zit zie ik geen probleem.
als er iets is kun je gewoon terug naar de winkel.

service is mijns inziens van gewone winkels over het algemeen al een stuk beter dan internetwinkels.
en een groot voordeel is van (in jou geval quartel) een gewone winkel is dat je de auto kunt bekijken en testen voor je hem koopt.

Laatst bewerkt:
okee, ik hou het dan wel bij de gewone winkel :p
Quartel Modelbouw, is dat niks? misschien ervaring met ze, of verhalen, of wat je gewoon denkt :p. die zit namelijk op 10 min. fietsen bij mij vandaan dus ... ? en op de site staat dat ze de rustler hebben?

mvg
Robin

Ga er gewoon heen en vraag ze alles over de auto die je wilt hebben en of ze hem willen laten zien en demonstreren etc.

Kun je daar je keuze maken, succes.

Het kopen en kiezen van een auto is zo leuk, bijna leuker nog dan er een te hebben. (let op ik zeg bijna!!!!!)

idd ja maar is het niet zo dat bijna iedereen die xl5 rijd overstapt naar vlx ,net als ik zelf trouwens?
ben ook begonnen met xl5 maar geloof me die accu's ben je zo moe als je eenmaal lipo's gezien hebt.En het is het doorsparen zeker waard.
Succes.

Oké syuper bedankt allemaal!
ik ga deze week wel een keer langs !
Ik ga d'r wel uitkomen.

mvg
Robin

het is makkelijker om te besturen, maar met 2wd leer je veel beter rijden en ben je goedkoper uit. heb je ook een voorkeur naar het uiterlijk? truggy, buggy, stadium truck, short course truck.
op dit moment heb ik wat problemen idd met toemen, maarja...

EDIT: opes, deze pagina niet gelezen.

Laatst bewerkt:
hee robin , ik woon op 10 minuten met de auto van veenendaal af (leersum) en ik heb een traxxas slash gekocht in ede bij peperkamp (10 minuten van veenendaal) , ga daar eens langs en laat je informeren , echt een topgozer en een topzaak , ze hebben goede prijzen en hebben vrijwel alles van traxxas.

winkelbesprekingen mogen niet.
maar aangezien het een gewone (en geen alleen internet) winkel is en je maar op 10 minuten zit zie ik geen probleem.
als er iets is kun je gewoon terug naar de winkel.

Wel als de winkel een sponsor is van dit forum. ( zie banner )

Back