Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na een 9 jaar rond gereden met bigscale, nitro en electro auto`s wil ik eens want nieuws proberen, ik zit te denk om een BL straaljager te kopen maar ik weet alleen nog niet welke mijn budget is ong 250 euro.
Weet iemand hier een goede straaljager voor die RTR is BL
Vergeet het (voorlopig) maar even ... 'vliegt' hoogstens tien meter in jouw handen, vervolgens keer je huiswaarts met wat kunststof snippers Rijles wordt ook niet gegeven in een F1 race auto. En leren vliegen met een rustige hoogdekker is al moeilijk genoeg: voorstellen-filmpje-verhaal-1e-vliegtuig .
Ga eens op zondagmiddag bij club kijken wat wel/niet mogelijk is voor een beginner. Model vliegclub Midden Nederland of bij http://www.mvc-otto.nl/ .
Met jouw budget moet je denken aan een Easystar elektro-zwever. Daar is meeeeeeeeeer dan voldoende over te vinden op MBF.
ik zou eerst eens een tijdje gaan simmen.
daarna beginnen met een minimag oid.
deze modellen zijn robust en wat rustiger te vliegen en ook wel mogelijk binnen jou buget denk ik als je al een lader heb en accu's.
oke, simmen heb ik al gedaan en heb ook al een vliegtuig gehad maar dat ging veels te sloom voor mij . Ik heb wel BL straaljagers gezien voor 180 euro ong maar dat zijn wel slechtere maar ja beter een goedkopere dan gelijk met een hele duren beginnen
ik heb het ook een paar x op die manier gedaan maar mijn ervaring is dat je toch gauw beter spul wil hebben wat het vliegen (makkelijker) leuker maakt en dan moet je weer inversteren.
dus mijn advies is als je begint doe het dan gewoon goed.
verder kwa model keuze moet je zelf weten maar als ik jou was zou ik toch wat minder snel nemen als je er een betje plezier van wilt hebben.
Als je al eens gevlogen hebt, zou ik iets uit de stallen van multiplex kiezen. Dat spul kun je leuk opvoeren, et stuiterd goed en als et breekt is et ook weer zo gemaakt.