R
Robbie83
Guest
Dag beste mensen !
Mijn naam is Robert en ik kom uit Aalsmeer.
Ik heb me hier geregistreerd omdat ik nu in het bezit ben van een vliegtuig.
Het lijkt me goed om mensen te vinden, die er verstand van hebben of in ieder geval zo overkomen ;-) haha
Vroeger wilde ik zo een ding en mocht dat nooit... dus nu ben ik iets groter... ik denk.. ik doe is gek en koop er gewoon 1.
Het is een Art tech cessna 182 dit zou een goed beginners vliegtuig zijn volgens de verkoper in hoofddorp.
Hij raadde me aan om eerst de simulator te gaan doen die erbij zit.
Prima dacht ik, ga ik doen...
Leuk zo een simulator, maar me vliegtuig wordt zo snel zo klein dat ik niet meer zie wat ik doe...
En hij reageerde zo raar kon hem amper 5 seconde in de lucht houden.
Dus ik denk, F*ck it, ik ga het gewoon doen...
Een vriendin gebeld voor te filmen, als het fout gaat dan maar goed, en als het goed gaat is dat ook leuk
2 voetbalvelden aan elkaar opgezocht, en vliegen maar...
Rob 1e keer vliegen met art tech cessna 182
-
beide vleugels kapot althans het midden stuk zat er nog op.
de as van de motor afgebroken, dus nu geen aandrijving meer.
Kap rond de motor stuk.
Achterstuk boven de achterste vleugel afgebroken.
ik zeg: LEUK DAT VLIEGEN !!! hahaha
maar goed, op het filmpje kan je ons niet horen, maar we konden er wel erg om lachen.
Tuurlijk vind ik het jammer, maar goed.
Hij is weer gelijmt, nu nog even opzoek naar een kleine inbus, en dan kijken of ik dat asje van de motor loskan halen om er een nieuw asje / m4 boutje in kan doen...
Mijn naam is Robert en ik kom uit Aalsmeer.
Ik heb me hier geregistreerd omdat ik nu in het bezit ben van een vliegtuig.
Het lijkt me goed om mensen te vinden, die er verstand van hebben of in ieder geval zo overkomen ;-) haha
Vroeger wilde ik zo een ding en mocht dat nooit... dus nu ben ik iets groter... ik denk.. ik doe is gek en koop er gewoon 1.
Het is een Art tech cessna 182 dit zou een goed beginners vliegtuig zijn volgens de verkoper in hoofddorp.
Hij raadde me aan om eerst de simulator te gaan doen die erbij zit.
Prima dacht ik, ga ik doen...
Leuk zo een simulator, maar me vliegtuig wordt zo snel zo klein dat ik niet meer zie wat ik doe...
En hij reageerde zo raar kon hem amper 5 seconde in de lucht houden.
Dus ik denk, F*ck it, ik ga het gewoon doen...
Een vriendin gebeld voor te filmen, als het fout gaat dan maar goed, en als het goed gaat is dat ook leuk

2 voetbalvelden aan elkaar opgezocht, en vliegen maar...
Rob 1e keer vliegen met art tech cessna 182
beide vleugels kapot althans het midden stuk zat er nog op.
de as van de motor afgebroken, dus nu geen aandrijving meer.
Kap rond de motor stuk.
Achterstuk boven de achterste vleugel afgebroken.
ik zeg: LEUK DAT VLIEGEN !!! hahaha
maar goed, op het filmpje kan je ons niet horen, maar we konden er wel erg om lachen.
Tuurlijk vind ik het jammer, maar goed.
Hij is weer gelijmt, nu nog even opzoek naar een kleine inbus, en dan kijken of ik dat asje van de motor loskan halen om er een nieuw asje / m4 boutje in kan doen...
Laatst bewerkt door een moderator: