Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
True, grotere wielen is meer gewicht. maar, m'n Vaders E-Maxx reedt perfect op het mulle strand-zand, terwijl m'n Revo de hele tijd aan eht wegzakken was.
PS: heeft de Muggy 40 series wielen standaard? (probeer even het vergelijk tussen de 40 series pro-line en de 420 serie Losi (standaard LST2 wielen) te maken.)
misschien komt dat ook icm met het feit dat de emaxx wat lichter is en de gebruikte banden?
Je kan die fans idd op een andere accu/batterij laten werken.Goedendag allemaal
Bedank voor de opbouwende kritiek over de spelling van mij (is wel erg makkelijk)
Heb even gekeken het zijn inderdaad geen 7,2 accu maar 8,4 volt en dat x 2 is 16,8 volt
Het komt er op neer dat ik moet gaan koelen nu heb ik wel koelblokken gevonden met fan er op voor de motoren maar deze sluit je aan op de regelaar of de ontvanger .
Nu heb ik 2 motoren en een regelaar die ik wil gaan koelen wort dit niet teveel voor de uitgang van de ontvanger.
Is het een optie om de fan’s op een aparte accu aan te sluiten met een aparte schakelaar
Heb ruimte genoeg.
Of zijn er ander mogelijkheden.
Grt Nick
Die voortaan de spelling controller gaat gebruiken