eerste run nieuwe e-maxx

mijn muggy heeft 40 series wielen, en dat is niet voldoende. de auto zakt niet eens weg. brede wielen is vaak ook meer gewicht. ik ga binnenkort zand banden proberen, kijken of dat helpt.

True, grotere wielen is meer gewicht. maar, m'n Vaders E-Maxx reedt perfect op het mulle strand-zand, terwijl m'n Revo de hele tijd aan eht wegzakken was.

PS: heeft de Muggy 40 series wielen standaard? (probeer even het vergelijk tussen de 40 series pro-line en de 420 serie Losi (standaard LST2 wielen) te maken. :) )

True, grotere wielen is meer gewicht. maar, m'n Vaders E-Maxx reedt perfect op het mulle strand-zand, terwijl m'n Revo de hele tijd aan eht wegzakken was.

PS: heeft de Muggy 40 series wielen standaard? (probeer even het vergelijk tussen de 40 series pro-line en de 420 serie Losi (standaard LST2 wielen) te maken. :) )

misschien komt dat ook icm met het feit dat de emaxx wat lichter is en de gebruikte banden?

ja, de muggy heeft standaard 420 series wielen. de 420 losi wielen zijn even groot als de pro-line 40 series. ik heb een set pro-line 40series bow ties en die passen op de losi 420 series dish wielen.

Laatst bewerkt:
misschien komt dat ook icm met het feit dat de emaxx wat lichter is en de gebruikte banden?

Lag definitief aan de banden. :) m'n vader heeft er Pro-line cheyenne velgen met Big Joe's op zitten.
Qua gewicht doet het elkaar weinig eigenlijk. m'n vader heeft het nieuwe type E-Maxx.

Over die wielen, goed te weten dat deze dezelfde maten hebben. :)

e-maxx warm worden

Goedendag allemaal

Bedank voor de opbouwende kritiek over de spelling van mij (is wel erg makkelijk)

Heb even gekeken het zijn inderdaad geen 7,2 accu maar 8,4 volt en dat x 2 is 16,8 volt

Het komt er op neer dat ik moet gaan koelen nu heb ik wel koelblokken gevonden met fan er op voor de motoren maar deze sluit je aan op de regelaar of de ontvanger .

Nu heb ik 2 motoren en een regelaar die ik wil gaan koelen wort dit niet teveel voor de uitgang van de ontvanger.

Is het een optie om de fan’s op een aparte accu aan te sluiten met een aparte schakelaar
Heb ruimte genoeg.

Of zijn er ander mogelijkheden.

Grt Nick
Die voortaan de spelling controller gaat gebruiken

Goedendag allemaal

Bedank voor de opbouwende kritiek over de spelling van mij (is wel erg makkelijk)

Heb even gekeken het zijn inderdaad geen 7,2 accu maar 8,4 volt en dat x 2 is 16,8 volt

Het komt er op neer dat ik moet gaan koelen nu heb ik wel koelblokken gevonden met fan er op voor de motoren maar deze sluit je aan op de regelaar of de ontvanger .

Nu heb ik 2 motoren en een regelaar die ik wil gaan koelen wort dit niet teveel voor de uitgang van de ontvanger.

Is het een optie om de fan’s op een aparte accu aan te sluiten met een aparte schakelaar
Heb ruimte genoeg.

Of zijn er ander mogelijkheden.

Grt Nick
Die voortaan de spelling controller gaat gebruiken
Je kan die fans idd op een andere accu/batterij laten werken.
Ik weet niet hoeveel uitgangen je op je ontvanger hebt?

Hallo,

Wij hebben ventilators op onze standaard e-maxx motoren zitten. Werkt erg goed. Wij hebben een zender met een klein beedschermpje, daarop kunnen wij zien hoe warm de motoren zijn. Dat is erg handig want als de motoren op maximale warmte is weten we waarneer we moeten stoppen. Als we dan stoppen zie ik dat het sneller afkoelt dan we die ventilators niet hadden. Dus Ja de ventilators helpen.

PS: Ik ben nieuw hier op het forum

Back