Eerste tictocs!

Ok, vandaag mooie mijlpaal bereikt, ik vlieg pas CP sinds maart ongeveer en dan nu al dit: Tictocs(ongeveer) en een autorotatie(ook ongeveer)

Azj2a07hNeQ[/media] - My first tic tocs with hat cam

Rolls en loopings gaan ook al probleemloos.. mn doel is voor het eind van de vakantie lichte 3d te kunnen... gaat aardig lukken denk ik zo...:D

moest het toch ffies kwijt;):D

Laatst bewerkt door een moderator:
Idd nice kerel, well done. Je vliegt heel gecontroleerd vind ik.

Ik hoop dat ik dit ook kan binnen dezelfde periode!!
Btw, heel mooie vliegplek die je daar hebt. :)

Idd mooi vliegspots en echt respect joh. Zeker erg snelle vorderingen gezien je pas sinds maart vliegt :thumbsup:

Wel jammer van je crash maar sleutelen hoort er ook bij, hoop dat je snel weer in de lucht bent.

Hehe, leuke filmpjes, je bent al verder dan mij. Ik begin nu net met loopings te vliegen. Ik kan wel al een rol maken over aileron.

Maar die crash op het einde, dat is echt zo'n stuurfout die je in de sim wel vaker hebt gemaakt, maar in het echt betaal je dit duur :). Waarschijnlijk is deze stuurfout nu ook in je hersenen gebrand zodat ie niet meer voorkomt, net zoals mijn stuufoutjes...kuch kuch

Nou, ik probeerde een rol met een halve loop, gaf alleen de verkeerde kant elevator op, dus recht de grond in ipv omhoog.. maar, heb ondertussen ook al een bladestop erop zitten:
Z1gJZCiBW7U[/media] - Align TREX 450 V2 bladestop

helaas eindigde die dag met 3 uitgestripte HXT900 servo's.. nieuwe zijn al onderweg.
Zal hier gewoon wat leuke vids blijven posten, heb toch vakantie vanavond de 550E met nieuwe motorlagers uitproberen.. ff zien hoe de Quark het doet..

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus je vliegt nog maar net maar zit wel al bladestops te doen :S
Mjah, na 4 a 5 crashes zal je dat wel afleren :D

Anyway, je leert snel, doe zo verder !
succes nog.

Goed bezig Anko !!!

Ik wil je 550 snel in het echie zien op de club.
En dan moet je ook wat meer van je kunnen laten zien, ik wil je nu echt zien vliegen kerel !!! ;)

Dus je vliegt nog maar net maar zit wel al bladestops te doen :S
Mjah, na 4 a 5 crashes zal je dat wel afleren :D

Anyway, je leert snel, doe zo verder !
succes nog.

Tja, ieder zn leercurve.. ik heb gewoon wat motivatie nodig in de vorm van risico's.. wie gaat er dan ook met zn 1000 eurie kostende 550 een meter boven het gras inverted hangen terwijl ik pas 2 a 3 keer in het echt inverted gehoverd heb:rolling:

Bladestops(mits zonder autorotatie) is echt 1 van de makkelijkere dingen waarvoor je gewoon lef moet hebben.. th hold eraf, en de motor gaat gewoon weer draaien hoor;)

Sdeath: ZONDAG! EVA! WIJ!

Laatst bewerkt:
@SDeath, onderdelen halen in Lexmond.

@Anko, ziet er goed uit met je 550, rustig doorgaan op deze manier.

LOL
Ik ben vandaag al na het werk voor niets naar Alkmaar gereden (waar was je nou Peter?), dus ik weet niet of ik morgen wel naar Alkmaar kom. Volgende week/weekend wel weer als ik mijn onderdelen binnen heb.

Ik kan me herrineren dat Ad had gezegt dat je nog zou bellen trouwens ivm het brevet?? stuur me anders aub even een mailtje hoe of wat...

Back