Eerste vlucht Aerohawk

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door xanderdude, 28 aug 2004.

  1. xanderdude

    xanderdude Guest

    Nou ik ben net terug van mijn eerste vlucht met miijn Aerohawk en heb geen schade nou alleen de accu houder is een beetje kapot
    en de aluminium staafjes als training gear zijn beetje gebogen
    het vliegen is best meoilijk 1 klein vluchtje gehad maar toen ging ie weer naar beneden omdat de rotor bladen niet goed bevestigt waren (eigen stomme schuld geen schade verder kon hem er weer op zetten) toch maar meer oefenen en even raad plegen bij een club iemand die mij kan helpen met micro heli vliegen bij club Delta vlissingen?
    nou Groete
    Xander
     
  2. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    leuk xander!

    veel blijven oefenen op de sim net zoals ik doe (uch uch UCH, he wat een vervelende hoest :hammer:)

    wat je niet moet doen is nerveus worden want dat werkt echt tegen heb ik zelf ervaren, als je je goed concentreert op de heli zal dat vanzelf minder worden...
    gewoon de richting tegen tikken/sturen waar die heen wil...

    hoeveel die 'tik' moet zijn moet je zelf aanvoelen...dat ligt eraan hoe ver de heli uitwijkt maar daar zal je snel genoeg achter komen

    probeer in het begin niet hoger te gaan dan 30/50 cm, als het fout gaat kun je snel het gas dicht doen en zal de schade niet veel of helemaal niks zijn

    succes met de rest, en onthoud..niet opgeven :wink:
     
  3. Chopperhens

    Chopperhens Guest

    Bij www.helifun.info onder de button heli's & setup staat een leuk verhaaltje over de Aerohawk met foto's.



    Gr. Hans
     
  4. xanderdude

    xanderdude Guest

    ik heb daarstrax nog een stukje gehooverd was maar klein stukjes verder weer geen schade (toch maar goed dat ik ff een training gear heb gemaakt)
    groete xander
     
  5. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    tja, de vraag is, moeten we dat iedere keer weten als je een keer gevlogen hebt ? :wink:
     
  6. xanderdude

    xanderdude Guest

    nee maar leek me even leuk om te zeggen:p
     
  7. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    keer een filmpje of foto's is wel leuk :)
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    ey xander ga je strax nog vliegen dan kom ik ook ff kijken met mijn digi
     
  9. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    Jongens dit kan ook via pb's

    [​IMG]

    :wink:
     
  10. xanderdude

    xanderdude Guest

    ja dacht ik al aan maar omdat hij het hier vraagt nee kan niet buiten vliegen slaat hij gelijk om (wind):p of je weet een grote indoor plaats:p
     
  11. elladar

    elladar Guest

    @Chopperhens
    merci voor het verslag van de aero-hawk. in dat verslag staat ook een goede online winkel nl eheli. deze is zeer scherp in zijn prijzen voor de aero-hawk.
     

Deel Deze Pagina