eerste vlucht met heli (geweldig)

• Topicstarter Topicstarter heli036
  • Startdatum Startdatum
H

heli036

Guest
beste mensen.

vandaag heb ik voor het eerst gevlogen met mijn heli. (robbe cown 3)
moet zeggen hij doet het erg goed maar het is erg wennen met deze heli. erg lastig om te besturen. in het begin had ik wat problemen met de heli, de staartrotor wou niet echt doen wat hij hoorde te doen, maar na het instellen van de gyro deed hij het perfect. nu is het alleen maar trainen trainen en nog is trainen en hopen dat ik binnen kort lekker rond kan vliegen met de heli. als iemand nog tips heeft. ik hoor ze graag

alvast bedankt.
michael

Heel veel geduld hebben is belangrijk.

Niet denken van, oh ik kan nu tail in hoveren, dan kan ik ook heen en weer. Dat gaat je echt mis.

Zorg eerst dat je in alle orientaties kunt hoveren, in ieder geval tail inn, en beide kanten side inn.

Van daaruit kom je verder.

Oh ja, had ik al gezegd dat je heel veel geduld moest hebben....

Veel plezier

remon

heyy heyy,,
bedankt voor je tips, ik ga proberen het op deze manier te doen.;)
maar uuhhmm het gedeelte geduld... hahahahahahahaha jeetje wat moet je een geduld hebben hahahahahaha. alleen al om de heli af te stellen hahaha

congratz dude ;-)
Nu je het virus te pakken hebt wordt het er alleen maar beter op.
Altijd je hoofd koel houden en je enorm concentreren.
Mijn stel regel is :

Als ik mezelf niet goed voel ten volle 100% vlieg ik niet.
Altijd beheerst vliegen wat je kan, als er omstaanders bij zijn doe dan geen gekke dingen
door overmoedig te worden.
Neem je tijd om de heli te leren kennen.
Altijd na iedere vlucht eens een check doen of alle vijsjes en ball links nog goed op hun plek zitten.

heyy heyy,,
nou ik heb het virus zeker te pakken, wat jij zegt is waar idd meestal als er mensen om heen staan gaan mensen boven hun kunnen vliegen. maar ik probeer me in te houden hahaha ik ben allang blij dat ik kan hoveren haha:D bedankt voor je tips en zal der eker mee werken
groetjes

congratz dude ;-)
Nu je het virus te pakken hebt wordt het er alleen maar beter op.
Altijd je hoofd koel houden en je enorm concentreren.
Mijn stel regel is :

Als ik mezelf niet goed voel ten volle 100% vlieg ik niet.
Altijd beheerst vliegen wat je kan, als er omstaanders bij zijn doe dan geen gekke dingen
door overmoedig te worden.
Neem je tijd om de heli te leren kennen.
Altijd na iedere vlucht eens een check doen of alle vijsjes en ball links nog goed op hun plek zitten.

Back