Eerste wedstrijd F3P-NK 2011/2012, 6 november Arnemuiden

PH-ILS

Forum veteraan
Nog een klein weekje en dan is het weer zo ver. :banana:
Ik ben erg benieuwd wat het niveau is van de andere vliegers. Ook een hele berg A-vliegers dit jaar. Ik heb er zin in... tot zondag :p

Tijd gaat echt snel... Maar ik ga vrijdag nog even trainen, en de A kist heeft nu een paar leuke vluchtjes erop zitten dus dat komt wel goed. Alleen is de am kist echt op. Motor vermoord... Nu een zwaar brom ding erop, weegt 10g meer en levert maar heeel iets meer vermogen.

1e wedstrijd word niks... :(

zojuist naar de mensen die zich hebben ingeschreven voor arnemuiden deze mail verstuurd.
Mocht je alsnog willen deelnemen dan kan je je op de dag zelf nog inschrijven ook.

Beste F3P vlieger of Jurylid

Ik zal jullie niets nieuws vertellen wanneer ik vertel dat aanstaande zondag 6 november alweer de eerste wedstrijd van het NK-F3P 2011/2012 zal plaats vinden.

De wedstrijd is op de volgende locatie:

Sporthal 'De Blikken'
Pereboomweie 2
4341 LV Arnemuiden

we willen echt om 10:00 met de wedstrijd beginnen, dus probeer om 9:00 aanwezig te zijn. Regel meteen je inschrijving zodat we weten wie er wel en niet is.

De wedstrijden zijn dit jaar een klein beetje anders. Zoals vorig jaar aangekondigd hebben we dit jaar niet de professionele muziek installatie van Rudy, maar er is mij verzekerd dat we minstens een goed alternatief hebben om voldoende achtergrond muziek bij de AM's te kunnen garanderen.

Ook is het organisatie team wat anders van opzet. Job Verkerke heeft de vlag vorig jaar overgedragen aan Frans Osenga, wegens prive redenen komt Frans er niet aan toe om de F3P te organiseren. Dankzij de inzet van Jan Scholten en Ruud van den Barselaar is uiteindelijk toch alles goed gekomen en zien we elkaar a.s. zondag weer.

HAND EN SPAN DIENSTEN
Zoals ook afgelopen jaren hebben we ieder zijn medewerking nodig om de wedstrijden efficiënt te kunnen laten verlopen. Dus schrijf minimaal even 1 ronde , kijk even of de score blaadjes worden opgehaald en werk mee als we vragen om dingen klaar te zetten of op te ruimen.

AEROMUSICALS
Willen de vliegers die een AM vliegen hun muziek als MP3 alvast aan Jan Scholten mailen. janscholten@alice.nl
Jan kan dan nog even testen of de files het doen.
Neem voor de zekerheid je muziek zelf ook nog even mee op memorystick (USB)

JURYLEDEN
Voor de juryleden is het A programma dit jaar nieuw. Op de volgende link is een nette film te zien van het A programma, bestudeer dit aub even.
Er zitten wat figuren in die wat appart zijn:
- Figuur 4, een stall turn die vanaf de jury plek aan de zijkant gevlogen wordt.
- Figuur 6, een humpty bump gevolgd door een bocht naar links of rechts
- Figuur 7, een looping met een 1/4 rol tegengesteld in de bovenste 180 graden.

De video kan hier gevonden worden: http://airtoimedia.nl/web/upload/vdVechten/DiSney.wmv

op f3p.nl -> Afspraken en programma's is ook de info van de B en C programma's te vinden.

Iedereen een goede reis en tot a.s. zondag

Namens het organisatie team

Jaaah, ik heb er echt MEEEEEGAAAA zin in :D en ben ook zeer benieuwd naar het nivo van mijn tegenstanders :p De click heb ik echt heeel veel mee gevlogn, en helaas lijd zo'n kist dan ook redelijk wat, en vooral vanwege de eerste trainingen indoor, hij vliegt ds helaas niet zo heel goed meer :o Maarja, k ga zoiezo nog altijd mn best doen haha!

Hoi Peter,

Gaan wij dan samen de strijd aan om de laatste plek in de A ;-)

Stoer... wel alle ronden gewoon vliegen he!

Tot zondag!
GRW

Wees maar niet bang hoor, peter word dus echt geen laatste. Kweet niet goed hoe de andere vliegen, maar heb er een aantal gezien, en peter gaat gewoon netjes mee hoor ;)

Ik ben er ook helemaal klaar voor. Kissie is er ook klaar voor.
Compleet met accu nu 101 gram. Misschien nog iets schuiven met het zwaartepunt. Heb nog niet veel gevlogen met deze nieuwe kist. Hoop dat ik het B-programma een beetje leer vliegen. Eerste wedstrijd gaan we dus FF oefenen hi,hi....

Dit is em geworden. Heb een beetje de stijl van Donatas over genomen met het airbrushen.
DSCF0210.jpg

Back