Eerste wedstrijd F3P-NK 2011/2012, 6 november Arnemuiden

Discussie in 'F3P' gestart door PH-ILS, 31 okt 2011.

  1. PH-ILS

    PH-ILS Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2006
    Berichten:
    12.265
    Locatie:
    Krommenie
    Nog een klein weekje en dan is het weer zo ver. :banana:
    Ik ben erg benieuwd wat het niveau is van de andere vliegers. Ook een hele berg A-vliegers dit jaar. Ik heb er zin in... tot zondag :p
     
  2. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Tijd gaat echt snel... Maar ik ga vrijdag nog even trainen, en de A kist heeft nu een paar leuke vluchtjes erop zitten dus dat komt wel goed. Alleen is de am kist echt op. Motor vermoord... Nu een zwaar brom ding erop, weegt 10g meer en levert maar heeel iets meer vermogen.

    1e wedstrijd word niks... :(
     
  3. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    zojuist naar de mensen die zich hebben ingeschreven voor arnemuiden deze mail verstuurd.
    Mocht je alsnog willen deelnemen dan kan je je op de dag zelf nog inschrijven ook.

    Beste F3P vlieger of Jurylid

    Ik zal jullie niets nieuws vertellen wanneer ik vertel dat aanstaande zondag 6 november alweer de eerste wedstrijd van het NK-F3P 2011/2012 zal plaats vinden.

    De wedstrijd is op de volgende locatie:

    Sporthal 'De Blikken'
    Pereboomweie 2
    4341 LV Arnemuiden

    we willen echt om 10:00 met de wedstrijd beginnen, dus probeer om 9:00 aanwezig te zijn. Regel meteen je inschrijving zodat we weten wie er wel en niet is.

    De wedstrijden zijn dit jaar een klein beetje anders. Zoals vorig jaar aangekondigd hebben we dit jaar niet de professionele muziek installatie van Rudy, maar er is mij verzekerd dat we minstens een goed alternatief hebben om voldoende achtergrond muziek bij de AM's te kunnen garanderen.

    Ook is het organisatie team wat anders van opzet. Job Verkerke heeft de vlag vorig jaar overgedragen aan Frans Osenga, wegens prive redenen komt Frans er niet aan toe om de F3P te organiseren. Dankzij de inzet van Jan Scholten en Ruud van den Barselaar is uiteindelijk toch alles goed gekomen en zien we elkaar a.s. zondag weer.

    HAND EN SPAN DIENSTEN
    Zoals ook afgelopen jaren hebben we ieder zijn medewerking nodig om de wedstrijden efficiƫnt te kunnen laten verlopen. Dus schrijf minimaal even 1 ronde , kijk even of de score blaadjes worden opgehaald en werk mee als we vragen om dingen klaar te zetten of op te ruimen.


    AEROMUSICALS
    Willen de vliegers die een AM vliegen hun muziek als MP3 alvast aan Jan Scholten mailen. janscholten@alice.nl
    Jan kan dan nog even testen of de files het doen.
    Neem voor de zekerheid je muziek zelf ook nog even mee op memorystick (USB)

    JURYLEDEN
    Voor de juryleden is het A programma dit jaar nieuw. Op de volgende link is een nette film te zien van het A programma, bestudeer dit aub even.
    Er zitten wat figuren in die wat appart zijn:
    - Figuur 4, een stall turn die vanaf de jury plek aan de zijkant gevlogen wordt.
    - Figuur 6, een humpty bump gevolgd door een bocht naar links of rechts
    - Figuur 7, een looping met een 1/4 rol tegengesteld in de bovenste 180 graden.

    De video kan hier gevonden worden: http://airtoimedia.nl/web/upload/vdVechten/DiSney.wmv

    op f3p.nl -> Afspraken en programma's is ook de info van de B en C programma's te vinden.


    Iedereen een goede reis en tot a.s. zondag

    Namens het organisatie team
     
  4. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    @ Nando:

    kan ik je helpen met een Neutrino?
     
  5. Michael16tsx

    Michael16tsx

    Lid geworden:
    12 mrt 2009
    Berichten:
    2.815
    Jaaah, ik heb er echt MEEEEEGAAAA zin in :D en ben ook zeer benieuwd naar het nivo van mijn tegenstanders :p De click heb ik echt heeel veel mee gevlogn, en helaas lijd zo'n kist dan ook redelijk wat, en vooral vanwege de eerste trainingen indoor, hij vliegt ds helaas niet zo heel goed meer :eek: Maarja, k ga zoiezo nog altijd mn best doen haha!
     
  6. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Ja, ik denk het wel. Heb zelf ook iets liggen wat iets beter moet zijn dan de huidige...
     
  7. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    neem het zaterdag mee..
     
  8. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Zaterdag?
     
  9. Peter v/d Riet

    Peter v/d Riet

    Lid geworden:
    3 dec 2006
    Berichten:
    1.619
    Locatie:
    Sint Oedenrode
    Bij deze reserveer ik de laatste plaats in de A! Leg um vast vast.
     
  10. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Ben benieuwd.
     
  11. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    Hoi Peter,

    Gaan wij dan samen de strijd aan om de laatste plek in de A ;-)

    Stoer... wel alle ronden gewoon vliegen he!

    Tot zondag!
    GRW
     
  12. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    ja, we eten bij Ruud en slapen in hotel Middelburg..en zijn dan in de ochtend op tijd voor opbouw..als we niet verslapen..hihi

    zoals gezegd door Winfried starten de wedstrijden om 10 uur.

    gaat het dan echt gebeuren?
     
  13. Michael16tsx

    Michael16tsx

    Lid geworden:
    12 mrt 2009
    Berichten:
    2.815
    Wees maar niet bang hoor, peter word dus echt geen laatste. Kweet niet goed hoe de andere vliegen, maar heb er een aantal gezien, en peter gaat gewoon netjes mee hoor ;)
     
  14. Peter v/d Riet

    Peter v/d Riet

    Lid geworden:
    3 dec 2006
    Berichten:
    1.619
    Locatie:
    Sint Oedenrode
    Stop nou eens een keer met dat omhoog prijzen elke keer XD Deal er gewoon mee dat ik laatste word!

    @ Jan

    Jaja, ik ben erbij!
     
  15. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    lachen, ik hoor je nog zeggen..kansloze sport.. toch leuk dat je erbij bent!
     
  16. 3DFresh

    3DFresh

    Lid geworden:
    19 mei 2007
    Berichten:
    3.795
    Locatie:
    Purmerend
    Ik ben er ook helemaal klaar voor. Kissie is er ook klaar voor.
    Compleet met accu nu 101 gram. Misschien nog iets schuiven met het zwaartepunt. Heb nog niet veel gevlogen met deze nieuwe kist. Hoop dat ik het B-programma een beetje leer vliegen. Eerste wedstrijd gaan we dus FF oefenen hi,hi....

    Dit is em geworden. Heb een beetje de stijl van Donatas over genomen met het airbrushen.
    [​IMG]
     
  17. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    Mooi!
     
  18. 3DFresh

    3DFresh

    Lid geworden:
    19 mei 2007
    Berichten:
    3.795
    Locatie:
    Purmerend
    Thanks!
     
  19. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Dat airbrushen kunnen we als de beste in Heemskerk, maar dat vliegen... :? :rolling: ;)

    Maar we gaan het gewoon weer gezellig maken. :yes: Ik heb er zin in. :thumbsup:
     
  20. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    Bijna jammer dat er geen punten voor het uiterlijk van de modellen gegeven wordt! ;-)
     

Deel Deze Pagina