hallo thijs er komen inderdaad banden langs de zijkant. en een duwsteven voorop, met wat aanstoot blokken. heb al rubber mat leggen van 50x5 mm en daar ga ik proberen het steven uit te lijmen.. of anders spijkeren
heb me trouwens niet verveeld hoor.

lekker in de weer geweest, bodem staat in de lak, alleen uit alle verbouwingen enzo ben ik vergeten om de schroefas koker er in te lijmen.. maar goed, ken achteraf ook
bodem compleet zwart gespoten en getest in de vijver .. met stenen op diepte gebracht, en een afplakbandje op de waterlijn geplakt.
moet toch echt een flink gewicht in .. oeff kilo of 8 aan lood.
en dan het leuke werk beginnen ! zorgen om in die knikken een strakke waterlijn te creeren en netjes te spuiten.
kajuitje wit gespoten, en de opbouw van het dak klaar gemaakt voor het oranje.
toen alles aan het drogen was maar heel voorzichtig een vloertje er in geverfd .. en het stuurhutje maar wat aangekleed
nu alleen nog even bedenken wat ik als nav verlichting ga gebruiken, als schijnwerpertjes , en als binnen+buiten verlichting...
het oranje is helemaal ruk om te verven.. ( oranje potje links) ga alles maar weer schuren en met de airbrush over doen.
en een probeerseltje.. maar erg goed gelukt vind ik zelf hihi. nu de waterlijn nog!
jeahh, het is even poetsen en kliederen, maar er staat een waterlijn
die kleine lettertjes vind ik nog ergste !! vergat af en toe gewoon te ademen zo geconcentreerd !
vanavond meer kleur als ik zin heb hihi.
zo weer lekker de schuur in.