eigen ontwerp duwboot

gisteren is mijn nonkel gekomen en hij bouwde zelf ook prachtige duwbooten, maar toen hij dit zag ging hij uit zijn dak hij zei:"chapeau echt chapeau dat is echt een prachtige duwboot" dus je hebt al fans hoor!! mijn nonkel en ik en er zijn er nog veel meer hoor! :)

hallo allemaal,

Allemaal bedankt voor de complimenten :)
Ik hoop ook naar de werkschependag te komen dus daar kunnen jullie hem zien varen.
Ik hoop binnenkort nog wat betere foto's te makken, want deze zijn met m'n mobiel gemaakt.

groet,
Coen

hallo allemaal,

Ik heb zaterdag nog lekker met de duwboot gevaren,
hij ligt heel stabiel en heeft een goed vaarbeeld,
de foto's:

full

full

met vriendelijke groet,

Coen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik misschien. Ligt eraan of er veel MBF'ers er zijn.
maar mooi geworden!

Gewoon doen. Ik ben vorig jaar naar de vaardag in Amersfoort geweest, en heb daar nog geen moment spijt van gehad. Je ziet andere boten, leert de mensen achter de namen op het forum iets beter kennen, en samen met anderen varen is ook leuk. En zeker als je begint in deze hobby, kunnen anderen je duidelijker tips geven dan via een forum.

Wat betreft de boot uit dit topic, ziet er mooi uit op het water. Had je voor het uploaden van het filmpje ook aan Vimeo gedacht? Iets minder bekend dan Youtube, maar werkt verder prima, en ze vragen je niet het hemd van het lijf als je wilt registreren.

heb t al weer door,moet van de zomer dus uitkijken,als ik met mijn motorboot over de linge langs arkel vaart,zijn er vast grote golven van die hele mooie duwboot

gr oase

heey coen. waar heb jij die letters gehaald?

en als je klaar bent met de duwboot gaan we een keer samen varen.

gr willem

hallo,

@vwforum

de lettertjes komen van de Kreudniet in Gorinchem.
de boot vaart al. dus misschien als het weer wat beter is.

mvg. Coen

Back