Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je heb tegenwoordig wel mdf wat meer tegen water kan maar met een rigger zit je op het water en soms zelfs met de achterkan onder water dus als er water bij komt komt er ook veel water bij en dan heb je zoals al gezegt een sponsbob.. dus tryplex bouwen is gewoon het beste!
nick,
.. ja het zat er aan te komen. ik heb het verloren met mijn eerste bouw van mijn rigger. ik ben vol goede moed in een project gestoken waar ik al begon met een verkeerde basis, MDF! het zal dat ook niet goed tegen water kunnen maar het verlijmt ook erg slecht. maar goed, ik wil nu proberen om het anders te doen. ik heb vandaag maar eens een dag getekend niet omdat het langzaam gaat maar ik moest halverwege de dag opnieuw beginnen omdat de computer ineens op nieuw op starte en ik de tekening niet gesaved had.
ik ga proberen om van de weekeen deel 5 mm triplex en een deel 3 mm triplex te frezen op mijn werk. dan heb ik alles mooi strak. en ja wat maakt het uit want het is buiten toch niet echt aangenaam.
als er nog iedeeen zijn qua hout soorten hoor ik het graag maar ik wil de zijkanten en delen van de drijvers 5 mm doen en wat ik moet buigen dat wil ik 3 mm doen.
groet arnold