Eind productie DLE 30?

richel

verslagschrijvers
Hallo allemaal

Ik had de DLE besteld hij hobby king.
Vandaag krijg ik een mailtje van ze met de melding dat de productie is gestop van de DLE 30 en of ik de back order wil cancelen.
Is er iemand die hier iets meer van weet.
Ik kan me toch niet voorstellen dat ze stop met de DLE30, zit er toch wel een gat tussen de DLE20 en DLE55.

Richel

This is a genuine DL engine. Please be aware that there are several different copies of the DL & DLE engines being sold on online auction websites. While the castings and machining may look similar on the copied versions, the tolerances, porting and material type are not.
This is an archived page. This product is no longer available and has been replaced by a newer product.

hmm op dle website is er nog niks te zien en op alle andere grote rc fora ook geen melding. Bron dat DLE er meer stopt? Ik denk eerder dat hobbyking stopt met de verdeling van DLE omdat ze er te weinig marge op pakken.

Laatst bewerkt:
Vind dit in het hobbyking forum:
I heard a rumor that DLE has pulled the plug on Hobby King selling their engines.

Lijkt er dus op dat alleen hobbyking geen dle verdeler meer is. Maar voor de rest niets aan de hand. RCG motoren zou ik mijn handen niet aan branden.

Laatst bewerkt:
Wat ik dus al dacht dle word dadelijk alleen nog maar via een aantal selecte dealers verdeeld. Rekening er maar op dat de dle motoren dus een stuk duurder gaan worden.

Hoe zit het met de kwaliteit van de vervangende motoren bij hobbyking ? de RCG motoren, zijn die net zo goed/beter ? of is dit niks ?

haal hem snel binnen via Lindinger, heb de mijne er vorige week ook besteld.

ok, dat is inderdaad balen dan dat de DLE's er bij HK uitgaan. dan maar even verder zoeken naar een goede 50cc'er voor een mooie prijs :o

Back