einde van de Smit Rotterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff....dat was dus het einde van me Smit Rotterdam....
Ben er alles bij elkaar 10 jaar met pauzes mee bezig geweest..
Toen ging me relatie begin februari kapot en moest toen hals over kop de deur uit..
Zit nu ff bij me zus en kon vorige week me rommel nog ophalen... Maar me ex dacht....
Da bootje van hem da sloop ik ff...(jank) weg schip dus....
normal_gesloopte_Smit_Rotterdam_002klein.JPG

vrouwen....niks waard....nu maar een ander projekt starten..
Het schip waar ik zelf op vaar..kan nu mee beginnen dan als andere woonruimte heb...
zie....Yeb..alweer een binnenvaart tanker.

synthese%2010.jpg

normal_gesloopte_Smit_Rotterdam_004klein.JPG

normal_gesloopte_Smit_Rotterdam_001klein.JPG

jammer voor je, uithuilen en overnieuw beginen.
ik hoop dat je snel aan je nieuwe boot kan beginnen.
in ieder geval wel een wijze les voor je, bij scheiding boot eerst.
Loek

Wat een tering actie..! Echt zoown vrouwen actie.. Jammer dat ze ook niet meer te repareren is.. Sterkte er mee.. met je boot en met t verdriet dat je misschien hebt van je relatie nog..

Christian

@ Frenske,

Misschien kan je om de gaten heen een net recht viekant/ rechthoek zagen en het hout wat daar zat vervangen door nieuw hout, het zou anders zo zonde zijn van zo'n mooi model.
Als de opbouw ook kapot is zou je eventueel anderen die met dit model bezig zijn kunnen vragen of ze de vorm en maten van de onderdelen de kapot zijn voor u kunnen opmeten en doorgeven.

In elk geval heel veel succes met uw volgende project:music:

Vriendelijke groeten Josse

frenske

das een teken van zwakte het niet kunnen halen dan werkt ze haar haat maar uit op jouw pronkstuk waar je enorm veel tijd hebt in gestoken dat kreng
schrijf haar een briefje
bloemen verwelken scheepjes vergaan maar mijn ware liefde voor jouw blijft voor altijd bestaan
met uitzondering wat je nu hebt gedaan want dit is te ver

rudieke

Niet verkeerd bedoeld, maar als je hem WEL gaat herstellen :
verf em dan gelijk in matte tinten, het is nl. een werkschip, GEEN piano

Sterkte verder, ook met de eventuele restauratie van je schip....
Moet te doen zijn dacht ik....

jaja in vrouwen zitten wel goede dingen ,

Je moet ze er wel zelf instoppen :rolleyes::rolleyes::wink::rolling:

hey

rot voor je wat allemaal gebeurt is
ik wil je ff deze tip meegeven:

als je nog goed aan de binnenkant komt van
de romp kun je een plaatje van hout of plastic
aan de binnenkant van de romp bevestigen en
dan van de buitenkant gelijk plamuren met de
rest van de romp en dan opnieuw schuren en
verven.
ik heb het zelf ook een keer meegemaakt met de pegasus 3
en heb het op deze manier gelukkig kunnen oplossen
veel sterkte ermee.

mvg micky

Hoi Frenske,

das zwaar kl..te.
Gelukkig is het bij mijn scheiding niet gebeurd maar ze wist ook wat daar tegenover zou staan als ze het welzou doen.

Heb je toevallig nog foto's van hoeze in niet beschadigde toestand was ? Zoja toch effe met oom agent gaan praten en schade via verzekering verhalen.

Weet je alwat je volgende project gaat worden ? zo nee dan mail mij eens misschien kan ik je op weg helpen.

André

Pff....dat was dus het einde van me Smit Rotterdam....
Ben er alles bij elkaar 10 jaar met pauzes mee bezig geweest..
Toen ging me relatie begin februari kapot en moest toen hals over kop de deur uit..
Zit nu ff bij me zus en kon vorige week me rommel nog ophalen... Maar me ex dacht....
Da bootje van hem da sloop ik ff...(jank) weg schip dus....
normal_gesloopte_Smit_Rotterdam_002klein.JPG

vrouwen....niks waard....nu maar een ander projekt starten..
Het schip waar ik zelf op vaar..kan nu mee beginnen dan als andere woonruimte heb...
zie....Yeb..alweer een binnenvaart tanker.

synthese%2010.jpg

normal_gesloopte_Smit_Rotterdam_004klein.JPG

normal_gesloopte_Smit_Rotterdam_001klein.JPG
Niet bij de pakken neer gaan zitten, gewoon verder gaan met bouwen.
Het is wel jammer hi zag er mooi uit

frenske

sterkte man maar ja na regen komt zonneschijn en wanneer je boot terug gerestaureerd is kan je hem in plaats van smitwijs de naam geven van smerig wijf
das maar een grapje en alle gekheid op een stokje het is en blijft een gemene daad waar je veel tijd hebt ingestoken
ik wens u het allerbeste

rudi

Ja inderdaad: zonde van dat model. Wie zou nou zoiets doen???

Je zou bijna gaan denken dat daar toch een reden voor zijn? Zou er toch iets meer aan vooraf zijn gegaan?

Met alle respect voor jou situatie, ik denk niet dat 't modelbouwforum de plaats is om je ex zwart te maken en jezelf als zielig slachtoffer af te schilderen. Het valt wel op namelijk dat je wel verteld wat zij gedaan heeft maar nergens uitlegt wat de reden is waarom jullie uit elkaar zijn (en jij pas naderhand "je spullen kon komen halen").
Stel je namelijk voor: als jij eerst (met een stuk in je kraag) haar gloednieuwe van haar zakcentjes bij elkaar gespaarde sportauto in elkaar hebt gereden.....dan is het in elkaar huffen van een scheepsmodel nog goedkoop betaald ook! Daarnaast: stèl nou dat jij haar al jaren heb lopen te besodemieteren met andere vrouwen.....wie is hier dan schuldig aan 'de dood van de Smit?'
Hoe was 't ook alweer...."hij die vrij van zonde is werpe de eerste steen". Ik ben helemaal niet gelovig, maar dit is wel een heel toepasselijke uitdrukking hier.
Al met al vind ik jou opmerking waarbij je even makkelijk alle vrouwen over een kam scheert behoorlijk schofterig. Dat is een erg goed uitgangspunt voor een volgende relatie. Als je zo blijft denken wil ik je het advies geven om maar geen modellen meer te bouwen want het risico dat die ook in de toekomst door een toekomstige ex in elkaar gemept gaan worden is volgens mij nogal groot. Een aantal van de vorige posters moeten zich ook schamen dat ze zich zo makkelijk door iemand laten beïnvloeden. Ik neem aan dat jullie (ex)echtgenotes/vriendinnen/partners niet weten dat jullie op dit forum actief zijn....of dat jullie modellen achter pantserglas staan!

Jos

Ja inderdaad: zonde van dat model. Wie zou nou zoiets doen???

Je zou bijna gaan denken dat daar toch een reden voor zijn? Zou er toch iets meer aan vooraf zijn gegaan?

Met alle respect voor jou situatie, ik denk niet dat 't modelbouwforum de plaats is om je ex zwart te maken en jezelf als zielig slachtoffer af te schilderen. Het valt wel op namelijk dat je wel verteld wat zij gedaan heeft maar nergens uitlegt wat de reden is waarom jullie uit elkaar zijn (en jij pas naderhand "je spullen kon komen halen").
Stel je namelijk voor: als jij eerst (met een stuk in je kraag) haar gloednieuwe van haar zakcentjes bij elkaar gespaarde sportauto in elkaar hebt gereden.....dan is het in elkaar huffen van een scheepsmodel nog goedkoop betaald ook! Daarnaast: stèl nou dat jij haar al jaren heb lopen te besodemieteren met andere vrouwen.....wie is hier dan schuldig aan 'de dood van de Smit?'
Hoe was 't ook alweer...."hij die vrij van zonde is werpe de eerste steen". Ik ben helemaal niet gelovig, maar dit is wel een heel toepasselijke uitdrukking hier.
Al met al vind ik jou opmerking waarbij je even makkelijk alle vrouwen over een kam scheert behoorlijk schofterig. Dat is een erg goed uitgangspunt voor een volgende relatie. Als je zo blijft denken wil ik je het advies geven om maar geen modellen meer te bouwen want het risico dat die ook in de toekomst door een toekomstige ex in elkaar gemept gaan worden is volgens mij nogal groot. Een aantal van de vorige posters moeten zich ook schamen dat ze zich zo makkelijk door iemand laten beïnvloeden. Ik neem aan dat jullie (ex)echtgenotes/vriendinnen/partners niet weten dat jullie op dit forum actief zijn....of dat jullie modellen achter pantserglas staan!

Jos

Hier sluit ik me eigenlijk volledig bij aan! Het is bijzonder jammer van je schip, echter zijn er in de reacties erna dingen geroepen die in mijn ogen vele malen erger zijn en bijzonder respectloos richting vrouwen in het algemeen. Lijkt me onnodig om te herhalen allemaal, maar ik wil de betreffende posters bij deze wel even wijzen op de forumregels en hun fatsoensnormen! Het forum is hier niet voor bedoeld!

Bij deze gaat het topic dan ook op slot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back