De tab met 'Wat is lijnbesturing' zit wel verstopt zo.
Kan dat niet als tekst op een in het oog springende plaats op die openingspagina staan? Ik moest flink zoeken voor ik de link had gevonden.

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan dat niet als tekst op een in het oog springende plaats op die openingspagina staan? Ik moest flink zoeken voor ik de link had gevonden.
Nee. Integendeel, het is veel leuker dan RC vliegen.....![]()
Ik wist niet dat dit nog gedaan werd, maar vandaag zag ik in mijn club ook iemand met zo'n toestel bezig
Echter zou dat toch niks voor mij zijn, vind het nogal snel vervelen en wat eentonig omdat je wel héél beperkt bent in vliegen...
Maar de liefhebbers hiervan zullen het natuurlijk even tof vinden zoals bij mij het RC-vliegen
Mvg
Robin![]()
Het model waarmee je vliegt in de video lijkt daar prima voor geschikt.wat is een goede trainer?
Laat ik nou begin jaren '80 in een wedstrijd in Heemskerk meegevlogen hebben. De trofee staat nog in mijn bouwhok op het plankje met zilverwerk....
En daar deden ook een Jan en Henk de Kraker mee.
Ken jij die misschien?
Kom op 25 september naar de 2e landelijke LB dag in Almere!
Breng ze maar mee naar Almere!:rolling:
ja die ken ik dat zijn mijn opa en papa
Nu horen we het ook eens uit onverdachte hoek!Ik ben van mening en dat heb ik nu zelf ervaren dat er een verkeerd beeld is in Nederland over lijnbesturing, ik dacht vroeger ook altijd dat zijn mensen die niet kunnen vliegen. Bij ons hadden we vroeger een ouder club lid die aan lijnvliegen deed het zag er toen wel leuk uit maar met mijn zesde levensjaar was ik al veel verder dan hem "dacht ik"want ik kon lekker al zelfstandig radiografische vliegen. Ik kreeg van de beste man een corsair van cox en heb deze boven mijn bed gehangen want waarom aan lijntjes vliegen als het radiografisch kan. Nu 34 jaar later ik had het niet kunnen bedenken heeft dat zelfde kistje mij een nieuwe passie gegeven in het modelvliegen.
Ik denk dat men het gewoon moet proberen, en radiografisch vliegen is mooi maar met lijnvliegen heb je meer gevoel van vliegen je voelt de vlieg bewegingen beter.
Ik verruil voorlopig mijn mijn spektrum voor twee lijntjes
ja die weet het ook maar, rik van poppelen is er bijna mee gestopt.Breng ze maar mee naar Almere!
Voor tekeningen moet je bij Henk de Jong zijn, stunthenk op het forum.
Niet zo ver bij je vandaan zit een leeftijdgenoot van je, Rik van Poppelen, zoon van Robert-Jan, die moet je zeker even laten weten dat jij nu ook begonnen bent.