Eindelijk is mijn nieuwe revo binnen

• Topicstarter Topicstarter VEgA
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

VEgA

Guest
P1010002.JPG

P1010003.JPG

P1010005.JPG

Mijn eerste RC hij is ernstig :D :D

Heel mooi!!
Maar het blijft een raar gezicht, zo'n monstertruck 'met van die verstopte schokbrekers :D

ziet er goed uit. kijk alleen uit met de vering die blijkt toch niet zo sterk te zijn als verwacht was. om eerlijk te zijn vind ik de kap veels te druk maar oke dat doet er niet to 8)

Waarschijnlijk is morgen voor het rijden de laatste keer dat je hem zo mooi ziet. Succes ermee!

Heel erg netjes 8) Ik ben erg benieuwd hoe hij je gaat bevallen ... Dat design is echt zo strak.

ziet er vet uit (persoonlijk ga ik dan voor de savage street) maar dit is weer wat anders (Y) btw NICE body

heeft 'ie geen shocks bij de ophanging? De auto ziet er trouwens wel flitsend uit!

Jasper van Ittersum zei:
heeft 'ie geen shocks bij de ophanging? De auto ziet er trouwens wel flitsend uit!

de shocks zitten wel in de ophanging maar verder in de auto duss niet direct op de draagarmen etc.

groet,
Frank

Herman te H zegt:

jasper de schokbrekers zijn op een soort van F1 manier verwerk waardoor de wagen een veel langere veerweg heeft.

deze manier van schokbreker bevestiging heb je ook op de serpent VeteQ als ik het niet fout heb (correct me if i"m wrong)

wat ik een nadeel vind van deze auto en Tmaxx is dat je er niet met gemak een 4.5cc in kan zetten.

EDIT: als er in mijn bericht door een mod geknoeid wordt wil die dan even een ander kleur type gebruiken en meteen ook vermelden dat hij dit veranderd heeft!!!!!!!!!! :wink:

Voor de Tmaxx is ook gewoon een set te koop waardoor je de mogelijkheid hebt om er een grotere motor in te zetten...XTM conversion kit bijvoorbeeld...

WHa 8O kost die set alleen al $325... dat is dan toch wel incl. motor he want anders kan je veel beter een xtm set kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back