Eindelijk met mijn t-rex inverted!! (pics)

• Topicstarter Topicstarter aviador
  • Startdatum Startdatum
A

aviador

Guest
Ben zooo blij :D :D

eindelijk gaat het inverted vliegen echt goed, steeds lager ook :D
zenuwen zijn er bijna 100% uit en mijn t-rex vliegt beter dan ooit!
dit zijn de foto's van vandaag, beetje slecht licht maar het geheel komt toch wel over denk ik :P

kan niet wachten om weer te vliegen hehe :P

grt oscar.

Super !! Ik doe het je niet na, probeer eens de wedstrijdfiguren te oefenen, daar leer je doorgaans ook heel veel van.

Goed bezig hoor !!!

Maar waarom heb je de canopy er niet op,dat is zo veel makkelijker qua orientatie?

Groeten,
Marcel

Ik ken het gevoel ook na mn eerste inverted. Tegenwoordig gaat het perfect totdat je het nog lager probeert...

Wow, gaaf oscar! Vanvond ga ik mijn trex XL afmaken(motor inbouwen) en morgen invliegen :-) Hope dat ie beter inverted vliegt als me 22E :nosmile:

Ga zo door!

filmpje ? :oops:

Nou, heb je ben je wéér beter dan ik... :(.

voorlopig zal je alleen maar weer verder weglopen... die van mij die wil niet meer :(.

hey bedankt voor alle reply's! :D

die walkera gyro zit er inderdaad nog steeds op, maar de staart blijft niet zoveel op zijn plek.. ben nu aan het sparen voor een 401 met s9254 servo.

ik moet nog een kapje kopen en spuiten (bedankt voor de verf aldert!!), de orientatie zal dan wel een stuk beter zijn ja.

binnenkort ga ik ook een filmpje proberen te maken, maar dan moet ik eerst een camera van iemand kunnen lenen.

Mooi hoor, altijd leuk om vooruitgang te zien.

Ik durf het vooralsnog alleen nog maar op hoogte :mad:, ik kijk uit naar het filmpje...

aviador zei:
hey bedankt voor alle reply's! :D

die walkera gyro zit er inderdaad nog steeds op, maar de staart blijft niet zoveel op zijn plek.. ben nu aan het sparen voor een 401 met s9254 servo.

ik moet nog een kapje kopen en spuiten (bedankt voor de verf aldert!!), de orientatie zal dan wel een stuk beter zijn ja.

binnenkort ga ik ook een filmpje proberen te maken, maar dan moet ik eerst een camera van iemand kunnen lenen.

Gefeliciteerd met je inverted! Ik ben zwaar aan het oefenen maar dat doe ik je nog niet na!
Over die 401: Spaar dan voor een 9650 servo, die 9254 is veel te groot voor de T-Rex.

Ik zag bij RChelistore nog een mooie aanbieding, de 401 voor 105 Euro: http://www.rchelistore.com/

bedankt voor de link barnowl, goedkoopste 401 die ik tot nu toe gezien heb ja!
is de 9254 echt te groot? hij werd namelijk wel aangeraden en beschreven als beste servo voor de t-rex..
mooi van de 9254 is dat ik hem later denk ik nog kan overzetten naar grotere heli's.

is de 9254 beter dan de 9650 of is de laatste alleen handiger wegens zijn grote?

Hey Oscar!

Gefeliciteert man! Echt toffe foto's!
Hoop aankomend jaar een zelfde soort foto te laten maken 8)

Over de 9254. Het kan wel hoor!
Ik heb op de mijne een 9253, zo goed als het zelfde als de 9254.

Maargoed, een 9650 blijft wel 1e keus natuurlijk.

Groet,
Tjerk ;)

aviador zei:
is de 9254 echt te groot? hij werd namelijk wel aangeraden en beschreven als beste servo voor de t-rex..
mooi van de 9254 is dat ik hem later denk ik nog kan overzetten naar grotere heli's.

is de 9254 beter dan de 9650 of is de laatste alleen handiger wegens zijn grote?

Persoonlijk vind ik de 9650 al aan de grote kant, maar de 9254 is een standaard size servo en zal je heli behoorlijk zwaarder maken op de staart. (Lijkt me erg lastig als je veel inverted doet)
De 9254 is meer een servo voor de T-Rex 600.

ik ben er nou toch nog niet helemaal uit betreft de staartservo.. waarschijnlijk zijn alle genoemde digi servo genoeg voor mij de komende tijd, maar ik weet natuurlijk niet wat ik later verwacht van de staart (alleen van de t-rex 450 bedoel ik nu).

de Futaba S9254 is dus het grootst/zwaarst maar toch vliegen er de beste t-rex vliegers mee.
de Futaba S9650 is middel groot/zwaar, maar presteert hij daarom beter dan S9254?
de HDS577 is mini formaat en perfect gewicht voor de t-rex, maar uit eindelijk waarschijnlijk wel net iets minder goed dan de Futaba's..

ik denk dat het slim is om maar gelijk door de zure appel heen te bijten en kopen wat het best is, maar helaas is dat dus (nog) niet echt duidelijk.

van sietse had ik overigens deze ebay link gekregen, voor 150 euro een GY401 met S9254 servo incl shipping, mooie prijs dus.

misschien dat ik wel een nieuw draadje open over dit onderwerp..

Oscar.

Volgens mij gebruiken bijna alle trex vliegers de S9650. Ik zou niet weten wie een S9254 erop heeft. Dat is wel een hele baksteen op je staart :D

Back