Ek 2011

Ook als dat inhoudt dat men dan het hele lijnbesturen maar laat vallen?
Nee, ieder argument dat daarvoor te berde wordt gebracht kan als onzinnig meteen de prullebak in.:mrgreen:

Hier de F2A wereldrecordvlucht (307,4 kmh, met een 2,5 cc motor.....)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, wat wil je met meer dan 25 kg (OK, 250N) lijntrek....
Hij MOET z'n handvat gedurende 9 ronden (= 10 km) in de pylon houden, dat is de meetperiode.
Om zo'n motor zover te krijgen dat deze werkelijk 'inkomt' op de pijp en 9 ronden op deze topafstelling blijft lopen, dat is de kunst van F2A......
 
Ja, wat wil je met meer dan 25 kg (OK, 250N) lijntrek....
Hij MOET z'n handvat gedurende 9 ronden (= 10 km) in de pylon houden, dat is de meetperiode.

Een paar jaar geen LB meer gevlogen en de ontwikkelingen gaan razendsnel.

9 ronden (= 10km). Een eenvoudige berekening en ik kom op 3074 kmh. Geen Mach-knal gehoord.:D
 
Een paar jaar geen LB meer gevlogen en de ontwikkelingen gaan razendsnel.

9 ronden (= 10km). Een eenvoudige berekening en ik kom op 3074 kmh. Geen Mach-knal gehoord.:D

De ontwikkelingen gaan erg snel. Ivm het behoud van de mileuvergunning is de Mach-knal tegenwoordig onderdrukt... ;)
 
Laatst bewerkt:
En 2.5cc.. ze gebruiken tegenwoordig Chuck Norris om het ding door de geluidsbariere te roundhouse-kicken.
 
Back
Top