ELE lipo's ... waar in nl te koop ????

• Topicstarter Topicstarter steege2
  • Startdatum Startdatum
S

steege2

Guest
Weet iemand waar je ELE lipo's kan krijgen in nederland ??? bij rctechnics zijn ze niet op voorraad en wil er snel 1 hebben... en anders een ander merk waar je voor 30 euro een 11,1 V 1000MAH (15c) hebt.

Bij mijn weten is rctechnics de enige in Nederland die deze ELE's voert. :|

Weet iemand dan een ander pakket dat zo rond de 30 euro ligt voor 11,1 V en 1000mah (15C) ??

RC technics heeft ze nu niet op voorraad en krijgt ze pas weer over 1,5 tot 2 weken :(

Hoe zijn jullie ervaringen met deze ele's? Het prijsje is interessant, maar met wat slechte ervaringen met PQ, durf ik eigelijk niets anders meer te pakken dan Kokam.

De mijne draait lekker totnutoe, wordt echter met max 13 amp belast....
Ik kan evt voor geinterresseerden wat lipo's uit HongKong mee laten komen (week levertijd) indien er vooruitbetaald wordt via Paypal

Peter

Ik heb de 11.1 1500mAh lipo half leeggetrokken met ca. 20A, geen probleem, wordt niet echt warm of zo. Maar in het veld moet ie zich nog wel bewijzen. Tov van de concurrenten is het wel erg prima geprijst! Lijkt inderdaad wel een soort polyquest cel.

pq cellen gaan inderdaad niet zo goed als deze. Heb ze even geprobeerd mar doen het erg leuk :)

Sorry jongens, ze zijn (weer) sneller opgegaan dan gepland. Ook wel een goed teken natuurlijk, maar er is voor ons niks ergers als zonder voorraad zitten....

Er is alweer een bestelling gedaan en als het meezit komen we hierna nóóit meer zonder te zitten!!

Tot nog toe hebben we 1 pack gehad met een slecht gesoldeerd contact, 1 met transport schade en 1 pack is opgeblazen vanwege verkeerd laden. Verder nog géén klachten bij ons binnengekomen.

haha, had ik net de slechte ;) Kwam opzich goed uit, nu heb ik 2 packs van 2s1p 1100 kunnen maken :)

De nieuwe zending is al reeds verstuurd uit China. Komende week komen er weer een aantal binnen.

Is er ook behoefte aan 20C continu, 25C piek voor een paar € meer?
ELE heeft een nieuwe serie 1000, 1300 en 1550Mah packs 2S, 3S & 4S.

Ook de 15C paketten zijn er nu in 4S uitvoeringen!

Marijn, zijn die nieuwe ELE pakketen allemaal 20C continue? Je lipo prijzen zijn allemaal heerlijk, maar ik heb een nogal lastig model. :P Et past allemaal op n haar na niet.

@Freakazoid
Nee, het is een nieuwe serie. De huidige serie blijft gewoon bestaan. De prijzen van de 15C packs blijven hetzelfde.

Back