Hallo allen,
Dit weekeind heb ik mijn Robbe Tonga opgehaald bij Wartexx. Ziet er prima uit dus een prima kissie voor het Vintage treffen van mei 2009.
Deze Tonga heeft nog nooit gevlogen hetgeen natuurlijk niet kan.
Oorspronkelijk is deze zwever bedoeld om aan de lier/elastiek de lucht in te gaan maar ik wil hem gaan voorzien van een BL en Lipo's.
Als pure zwever moet er zoveel lood in de neus dat je hem net zogoed naar electro kunt ombouwen.
Specificaties:
Span 2.80 meter
lengte 1,16 meter
besturing:hoogte / richting
leeggewicht 880 gram
gewicht electronica totaal: 450 gram (incl. 2 lipo's 2200mah)
Totaalgewicht: ca 1350 gram
Het gewicht aan electronica heb je nodig om het zwaartepunt enigzins goed te krijgen.
zijn er andere forum leden die vlieg ervaringen hebben met een Robbe Tonga? Ik ben benieuwd!
foto's volgen.
Dit weekeind heb ik mijn Robbe Tonga opgehaald bij Wartexx. Ziet er prima uit dus een prima kissie voor het Vintage treffen van mei 2009.
Deze Tonga heeft nog nooit gevlogen hetgeen natuurlijk niet kan.
Oorspronkelijk is deze zwever bedoeld om aan de lier/elastiek de lucht in te gaan maar ik wil hem gaan voorzien van een BL en Lipo's.
Als pure zwever moet er zoveel lood in de neus dat je hem net zogoed naar electro kunt ombouwen.
Specificaties:
Span 2.80 meter
lengte 1,16 meter
besturing:hoogte / richting
leeggewicht 880 gram
gewicht electronica totaal: 450 gram (incl. 2 lipo's 2200mah)
Totaalgewicht: ca 1350 gram
Het gewicht aan electronica heb je nodig om het zwaartepunt enigzins goed te krijgen.
zijn er andere forum leden die vlieg ervaringen hebben met een Robbe Tonga? Ik ben benieuwd!
foto's volgen.
Laatst bewerkt: