Electrified II, Zaterdag 8 oktober 2011, No competition, just FUN!

Electrified II, No competition, just FUN!

Hierbij de laatste info over de tweede editie van Electrified!

-Indoor en outdoor circuit, geschikt voor 1:8 en kleiner, zo lang het maar elektro is! (1:8 enkel outdoor)

-Er is zelfs een crawlerbaan aanwezig voor de liefhebbers van het crawlen!

-Vrijblijvend inschrijven mogelijk, voor de organisatie is het wel zo gemakkelijk om alle gegevens al in huis te hebben.

-Deelname kost slechts 7,50 euro voor een hele dag rijplezier op twee off-road circuits, inclusief deelname aan de verloting en een gratis drankje.

-In samenwerking met M-auto en dus betalen abonnees van het tijdschrift M-auto Magazine bij voorinschrijving slechts 5 euro voor deelname aan Electrified II inclusief verloting en een drankje.

Meer info vind je op RC-Promotie en www.mbcfriesland.nl

Laatst bewerkt:
mooi dat je nu ook officieel met 1/8 mag komen, alleen een beetje balen dat op dit moment mijn 1/8 buggy door de midden ligt :p

Op verzoek van TS de titel aangepast...
Dit om wat meer laagdrempelig te zijn (want dat is het!!), wat meer bekendheid te krijgen,en zo dus een breder publiek te bereiken, dan wel aan te trekken.....

Suc6 mannen! Moge het een mooie dag gaan worden!

kan iemand mij vertellen hoe de dag er zo'n beetje uit gaat zien, beginnen we met een briefing ofzo? enz.

haha :D, auto ligt nu al uit elkaar voor de grote schoonmaak, zit best veel klei in

paHPI.png

Ik had mij in eerste instantie ook aangemeld, maar helaas was er wat voorgevallen in mijn kennissenkring. De volgende keer hoop ik wel weer aanwezig te zijn. Ik ga er vanuit dat degenen die er zijn geweest een gezellige dag hebben gehad, net als toen in februari.

Back