Hoi allemaal,
Deze zomer en begin van de winter wil ik gaan sparen voor een 3d/aero kist(je) voor volgende zomer.
Nu wil ik vantevoren nog wat andere modellen kopen eigenlijk, maar ik zou graag willen weten wat ongeveer de totaal kosten van zo'n kist(je) nou zijn.
Ik wil een vliegtuig,
Eerst het vliegtuig kiezen, dan de setup. Welk vliegtuig vinden jullie mooi van de onderstaande, of weten jullie nog een ander vliegtuig in deze categorie?
De Great Planes ElectiFly YAK 54
Wingspan: 41 in (1040 mm)
Wing Area: 287 in2 (18.5 dm²)
Weight: 25 oz (709 g)
Wing Loading: 12.6 oz/ft2 (38.5 g/dm²)
Length: 36 in (915 mm)
De E-flite mini Funtana-X
span: 43 in (1092mm)
Length: 40.5 in (1028mm)
Gewicht: 27–29 oz (765–822 g)
De Edge van Hobbycity:
Fuselage Length: 1134mm (44.7in)
Wingspan: 1143mm (45in)
Wing Area: 28.7dm2 (445.7inch2)
Flying Weight: 1060g (2.3lbs)
Mijn voorkeur gaat uit naar de E-flite mini funtana qua uiterlijk. Maar die is wel denk ik de duurste en het moeilijkste te verkrijgen (als je zoekt naar verkoop punten in Nederland vind je er 1 in België...)
De Yak is ook bij RCtechnics te koop en die Edge is gewoon bestellen en hopen dat het heel aankomt en er geen inklaringskosten zijn (en dat zou nieteens zo'n ramp zijn). Verder zijn er nog wat andere modellen bij UH, maar ik ben benieuwd naar de kwaliteit.
Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.
Igor
Deze zomer en begin van de winter wil ik gaan sparen voor een 3d/aero kist(je) voor volgende zomer.
Nu wil ik vantevoren nog wat andere modellen kopen eigenlijk, maar ik zou graag willen weten wat ongeveer de totaal kosten van zo'n kist(je) nou zijn.
Ik wil een vliegtuig,
- - Waarmee je lekker gecontroleerd mee kan vliegen,
- - Die 3d/aerobatic aankan (dus ook kunstvlucht o.i.d dus een beetje mee kan oefenen)
- - Niet heel duur is, maar zeker geen brak spul.
- - Liefst rond de 1,20 meter span, liever groter dan 1 meter.
Eerst het vliegtuig kiezen, dan de setup. Welk vliegtuig vinden jullie mooi van de onderstaande, of weten jullie nog een ander vliegtuig in deze categorie?
De Great Planes ElectiFly YAK 54

Wingspan: 41 in (1040 mm)
Wing Area: 287 in2 (18.5 dm²)
Weight: 25 oz (709 g)
Wing Loading: 12.6 oz/ft2 (38.5 g/dm²)
Length: 36 in (915 mm)
De E-flite mini Funtana-X

span: 43 in (1092mm)
Length: 40.5 in (1028mm)
Gewicht: 27–29 oz (765–822 g)
De Edge van Hobbycity:

Fuselage Length: 1134mm (44.7in)
Wingspan: 1143mm (45in)
Wing Area: 28.7dm2 (445.7inch2)
Flying Weight: 1060g (2.3lbs)
Mijn voorkeur gaat uit naar de E-flite mini funtana qua uiterlijk. Maar die is wel denk ik de duurste en het moeilijkste te verkrijgen (als je zoekt naar verkoop punten in Nederland vind je er 1 in België...)
De Yak is ook bij RCtechnics te koop en die Edge is gewoon bestellen en hopen dat het heel aankomt en er geen inklaringskosten zijn (en dat zou nieteens zo'n ramp zijn). Verder zijn er nog wat andere modellen bij UH, maar ik ben benieuwd naar de kwaliteit.
Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.
Igor