Electro beginner. Mission 1 of sakura zero s

Hallo allemaal,

Ik ben jermaine en wil de rc hobby weer oppakken.
Heb altijd nitro gereden maar ben best klaar met steeds dat afstellen ect ect.
Nu wil ik graag electro rijden en ben op zoek naar een chassis waar ik zowel op een goede vlakke parkeerplaats kan rijden en ook op circuit bij

Ben al 2 weken nonstop aan het zoeken op het forum naar een goed chassis maar wordt er geen wijs uit.

Nu heb ik er een op het oog en hoop dat mensen hun mening daarover willen delen. Betreft een Schumacher mission 1 mi1 of cyclone s. Mijn budget is om te beginnen compleet set ongeveer 500 euro. Hoor graag van jullie

Laatst bewerkt:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Hier staat een zeer complete Sakura Zero te koop... Sla je slag zou ik zeggen. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Verkocht

Heb hem net een bericht gestuurd haha? Als die verkocht is pech :-(
Ik wil een stapje verder dan ta05 iemand nog sugesties ?

de 9t is een goed setje . maar helemaal in het begin had ik dit ook zitten in een touring. en dit heeft heel veel koppel voor 9t motortje. wat ik niet leuk rijden vond. beter uitkijken voor 13.5t motor .zal je veel beter liggen.

Heb op het topic xrayt3 gevraagd wat een goede motor combo is.... Ben er ook zeker blij mee.

de 9t is een goed setje . maar helemaal in het begin had ik dit ook zitten in een touring. en dit heeft heel veel koppel voor 9t motortje. wat ik niet leuk rijden vond. beter uitkijken voor 13.5t motor .zal je veel beter liggen.

Ok top dank je wel, Ik zie dat je ook een t3 heb nog tips ?

Back