Electro Fly-in GMVC zaterdag 1 Mei

Zo mogen we het graag horen, het zal misschien niet heel de dag (droog) vliegweer zijn maar de koffie staat klaar.

Hier is het bijna nog niet droog geweest en ik woon vlak bij Gouda.

De boeren zijn er enorm blij mee, het mocht ook wel weer een keer gaan regenen, het was kurkdroog

vanmiddag even langsgeweest. Bijna alle modellen lagen in de auto's vanwege de regen. Toch werd er wel continu gevlogen.
Ook Plotterwelt zn trainer 1600 nog even bekeken en zien vliegen. is een leuk toestel geworden en vliegt goed!

Het is vanaf een uur of 3 hier wel droog geweest.
Dus er zal best nog wel gevlogen zijn terwijl het droog was.

Ben net thuis , we hebben tot 2 uur tussen de buien door gevlogen .
Regen viel wel mee .

En na 2 uur tot ik weg ging zon gehat .

Ook de Trainer 1600 heb ik daar ingevlogen , hat er al een gebouwd die ik gisternavond nog heb klaar gemaakt .

Vliegen doet hij naar verwachting .
Door de bokkige wind kon ik de vliegtijd met 4S nog niet goed testen .
Maar door dat de motor maar 22A trekt (op de grond) met 13 x 8 APC zal er wel 15 min inzitten.

Foto,s heeft Dave genomen , maar die is nog niet thuis.:mrgreen:

Mvg Johan

Wat een topdag weer ! 28 deelnemers (excl. eigen leden)

Hoewel het weer s,morgens even wat minder was, was de rest van de dag perfect vliegweer droog met windkracht 3 en minder.
Ook ik had om 9:30 even zoiets als het maar droog word vandaag, maar beter weer konden we vandaag niet wensen. De vroege vogels hebben eerst tot en uur of 12 gezellig een koffie genuttigd in de kantine en bij gekletst om vervolgen de rest van de dag lekker te kunnen vliegen.
80% vliegt ondertussen met 2,4 Mhz

img0643int.jpg

de beste stuurlui ............

img0616int.jpg

Ook RBC was open

img0634int.jpg

img0645int.jpg

img0649int.jpg

img0636int.jpg

wat mij betreft de winnaar van de dag. top Erik

img0650int.jpg

Iedereen bedankt voor de gezellige dag.

Tot zaterdag 7 mei 2011

img0620int.jpg

De Swift brigade

img0659int.jpg

een laag vlieger

img0644int.jpg

een wegwerp vliegtuig

img0623int.jpg

de tweeling van de dag

img0640int.jpg

een snelle fotograaf :-)

Hoi allemaal,

ook ik ben weer thuis ! Jippie.

Man, man, man, wat een dag. Vanmorgen om 8u stipt onder een stralende zon en windstil vertrokken richting Waddinxveen met 2u rijden voor de boeg. Het bleef zo'n mooi weer tot ... ik over de Nederlandse grens reed. Daar begon het al te regenen. Hoe dichter ik bij Waddinxveen kwam, hoe harder het begon te gieten. Verdorie toch...

Maar goed, samen even lekker keuvelen in de kantine met een bakkie koffie en ondertussen lonkend kijken naar de donkere lucht.

Af en toe stopte het wel eens met regenen en dan zag je enkele piloten, waaronder mezelf, naar buiten rennen om snel een toestel uit de auto te halen en te vliegen. Maar toch telkens weer moeten landen omdat het weer verder begon te regenen. :( We gaven zelfs bijna de moed op. Gelukkig kwamen er steeds meer bekende vrienden binnen sijpelen, waardoor de sfeer er wel goed inzat.

En toen gebeurde wat niemand had verwacht ! De zon ging zowaar schijnen. Langzaam maar zeker kwamen de toestellen uit de auto's en al gauw stond het veld vol met piloten ! En vanaf toen werd er VEEL gevlogen, heel veel !

Weer een hoop prachtige toestellen gezien vandaag !

Ik heb net de foto's op de computer gezet. Het zijn er 1230 geworden !! 6,4 Gb aan foto's. Slik, dat wordt morgen sorteren, sorteren en nog eens sorteren ! Een selectie volgt dan hopelijk snel ! Die foto's komen dan hier terecht.

Voila, 23:24 nu, tijd om te gaan slapen en te dromen van opnieuw zo'n toffe dag bij GMVC in 2011 !!!

Groetjes van die ene Belg...

Davy

Bedje kon nog even wachten ! :-)

Ja, deze foto is ietsje beter... :-)

Ben ondertussen na eerste uitfiltering van wazige foto's toch al aan slechts 1143 foto's !
Past nog net niet op DVDtje.

Ik was net aan het denken, als iemand een DVDtje zou willen met alle foto's, dan kan dat... Ik weet niet hoeveel ik voor een beschreven DVDtje mag vragen (is 2 EUR per DVD te veel ? Natuurlijk ook nog de verzendingskosten tellen). Het past niet op één DVDtje, dus dan worden het er twee ...

Groetjes,

Davy

Aha, dat was toen deze foto werd gemaakt :

IMG_3610.JPG

:-) :-) :-)

P.S. Vandaag erg veel met de foto's bezig geweest en uiteindelijk een selectie gemaakt van 390 foto's !

Je vindt ze hier.

Zoals eerder beschreven zijn er veel meer foto's gemaakt. Tegen een "normaal" bedrag (zelf te kiezen want weet niet hoeveel eerlijk is) op 2 DVDtjes te bestellen...

Groetjes,

Davy

Back