Hoi allemaal,
ook ik ben weer thuis ! Jippie.
Man, man, man, wat een dag. Vanmorgen om 8u stipt onder een stralende zon en windstil vertrokken richting Waddinxveen met 2u rijden voor de boeg. Het bleef zo'n mooi weer tot ... ik over de Nederlandse grens reed. Daar begon het al te regenen. Hoe dichter ik bij Waddinxveen kwam, hoe harder het begon te gieten. Verdorie toch...
Maar goed, samen even lekker keuvelen in de kantine met een bakkie koffie en ondertussen lonkend kijken naar de donkere lucht.
Af en toe stopte het wel eens met regenen en dan zag je enkele piloten, waaronder mezelf, naar buiten rennen om snel een toestel uit de auto te halen en te vliegen. Maar toch telkens weer moeten landen omdat het weer verder begon te regenen.

We gaven zelfs bijna de moed op. Gelukkig kwamen er steeds meer bekende vrienden binnen sijpelen, waardoor de sfeer er wel goed inzat.
En toen gebeurde wat niemand had verwacht ! De zon ging zowaar schijnen. Langzaam maar zeker kwamen de toestellen uit de auto's en al gauw stond het veld vol met piloten ! En vanaf toen werd er VEEL gevlogen, heel veel !
Weer een hoop prachtige toestellen gezien vandaag !
Ik heb net de foto's op de computer gezet. Het zijn er 1230 geworden !! 6,4 Gb aan foto's. Slik, dat wordt morgen sorteren, sorteren en nog eens sorteren ! Een selectie volgt dan hopelijk snel ! Die foto's komen dan hier terecht.
Voila, 23:24 nu, tijd om te gaan slapen en te dromen van opnieuw zo'n toffe dag bij GMVC in 2011 !!!
Groetjes van die ene Belg...
Davy