Herman 1 jul 2005 #21 laurens zei: @ Manus Zo'n Acrobat word ARF geleverd. Klik om te vergroten... dan mist ik nog de bouwverslag en foto,s en de vliegeigenschappen, jaja en eerst de rebell martelen en dan een acrobat kopen he. :lol:
laurens zei: @ Manus Zo'n Acrobat word ARF geleverd. Klik om te vergroten... dan mist ik nog de bouwverslag en foto,s en de vliegeigenschappen, jaja en eerst de rebell martelen en dan een acrobat kopen he. :lol:
H Huey_Pilot 1 jul 2005 #22 manusje zei: jaja en eerst de rebell martelen en dan een acrobat kopen he. :lol: Klik om te vergroten... Ik had niet gevlogen met de Rebell, nadat ik hoorde hoe het vloog dacht ik laat maar.
manusje zei: jaja en eerst de rebell martelen en dan een acrobat kopen he. :lol: Klik om te vergroten... Ik had niet gevlogen met de Rebell, nadat ik hoorde hoe het vloog dacht ik laat maar.
H heli-boy Guest 5 jul 2005 #23 Eerst nog bedankt allemaal Ik heb wat verder gezocht, hoorde dat iedereen over een acrobat se sprak. Waar kan ik hier nog meer info over vinden. 8)
Eerst nog bedankt allemaal Ik heb wat verder gezocht, hoorde dat iedereen over een acrobat se sprak. Waar kan ik hier nog meer info over vinden. 8)
Herman 5 jul 2005 #24 http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20388 mail anders Frank even en vraag hoe die vliegt, volgens mijn heeft hij er al 1.
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20388 mail anders Frank even en vraag hoe die vliegt, volgens mijn heeft hij er al 1.
F Frank Guest 6 jul 2005 #25 Neee, Huey_Pilot heeft er een en vliegt de sterren uit de hemel met de Acrobat SE, hij heeft al heel veel 3D vluchten gemaakt. Wat een top heli is dit, zelfs met harde wind perfecte 3D mogelijk, zeker een aanrader maar voor info dus o.a. bij Huey_Pilot.
Neee, Huey_Pilot heeft er een en vliegt de sterren uit de hemel met de Acrobat SE, hij heeft al heel veel 3D vluchten gemaakt. Wat een top heli is dit, zelfs met harde wind perfecte 3D mogelijk, zeker een aanrader maar voor info dus o.a. bij Huey_Pilot.