Ik heb van kinds af aan al gekwijld naar de heli's en dubbeldekkers van mijn buurman, toen kwam nog regelmatig een gele libelle helicopter langs mijn slaapkamer raam.

Ik heb echt al tientalle speelgoed autotjes gehad en helemaal tot snot afgereden. Ik heb zelfs nog een tijdje in de robot battles gezeten. Nu wil ik het eens proberen in een iets spannendere tak dan ground vehicles.
Maar zie me vooral niet als een idioot die denkt "Vandaag kopen, volgend weekend al acrobatiek", want ik denk dat er bij beginnen een enorme hoop geduld komt kijken.
En ik weet niet of lipo wel nodig is? Ik dacht eigenlijk dat dat spul alleen voor indoortjes en extreem kleine vliegtuigjes waren? Mede omdat die accus explosie gevaarlijk zijn enzo. Bovendien waren de laders monsterlijk duur geloof ik. Ik heb al wel lipos gezien die gemakkelijk 10C kunnen boeren.
Ik heb nog wel een paar kleine vraagjes over het afbouwen van een terry, maar dat hoort hier niet echt thuis denk ik.

Ik denk dat JvS mij mischien kan helpen, die is geloof ik veld eigenaar van een vliegclub, dus ik hoop dat ik hem wat vraagjes mag stellen, als ik daar op bezoek ben.