Electro Jet Meeting Vlissingen

Voor een ieder die naar de Elctro Jet Meeting in Vlissingen wil komen het volgende,

ER ZIJN WERKZAAMHEDEN AAN DE ROTONDE ENGELANDWEG/EUROPAWEG-NOORD

Een ieder die vanaf de A 58 komt richting Zeeland kan het beste de afslag naar de N62/N254 nemen ( dat is richtibg Westerschelde tunnel ).
Aan het einde van deze weg rechts af slaan richting Middelburg/Vlissingen-Oost. Bij de afslag Nieuwdorp er af en dan links onder het viaduct door de Frankrijkweg op. Bij de rotonde rechts af de Europaweg Noord in rijden, deze helemaal uit rijden tot de volgende rotonde ( deze zijn ze aan het verbouwen en er staan stoplichten ) hier de Engelandweg op rijden en dan links de Duitslandweg in rijden.
Aan het eind is recht ons veld.
Diegene die van uit Middelburg komen moeten eerst naar Nieuwdorp rijden en bij de afslag naar rechts en de boven genoemde richting volgen.

Groetjes en tot morgen, Jan

Uur tot uur weerbericht geplukt van een commerciele website:
Van 10 tot 14 uur valt er 2 mm water helaas, daarna buiig tot droog
Weinig wind: tot 1300 3 tot 5 meter per seconde en na enen slechts 2 tot 4 meter per sekonde (windkracht 2!)
Veel plezier morgen want dat is in ieder geval ERG weinig wind voor de regio Vlissingen

Peter

6310.jpg

ziet er goed uit 8) 'Het regent morgen, alleen in Zeeland blijft het droog'

Kastelenweer! :D

Ondanks het feit dat ik geen EDF's had heb ik toch lekker mogen vliegen. Bedankt voor de gastvrijheid en een gezellig dag!

Paul

Waar en wanneer is er weer een Electro Jet Meeting.
Heb van de week m'n nieuwe Lipo pakket binnen gekregen en heb er dus weer zin in.
Wie o wie en waar o waar.

Groet, Jan 8O :D :o :D

Harold,

Dank voor de info maar Rheine is me net even te ver (340 Km) en dan nog terug en voor Helchteren ben ik al ingeschreven.
Is er in September ook ergens wat te doen waar ik eventueel ook in de buurt kan kamperen voor een paar dagen.
Hoeft niet speciaal Jets te zijn.

BVD, Jan :zon:

uhhh. 11&12 september Delfzijl. Erg gezellig.

Beetje uit de buurt.
(Middelburg - Delfzijl... veel verder kan je in Nederland niet uit elkaar)

Back