Beste zwevers/slepers,
Ik had een voorstel gedaan voor 12 april in Boxmeer zonder op mijn eigen agenda te kijken....

Door een andere afspraak op deze datum verschuift het electro-sleeptreffen dus al gelijk naar de uitwijkdatum: zaterdag 19 april.
Wat kleine puntjes alvast;
Er is een kleine aggregaat aanwezig. De voorkeur is echter om voor een eigen spannings-voorziening te zorgen.
Koffie en thee is voldoende aanwezig en tegen een geringe vergoeding te krijgen.
Voor etenswaren dient zelf gezorgd te worden.
Een brevet is niet nodig bij onze club, een geldige WA-verzekering is voldoende.
Het veld is toegankelijk vanaf 08:30 uur. De briefing staat om 10 uur gepland.
Voor een routebeschrijving zie onze website.
Er is een frequentiebord aanwezig.
Inschrijven kan hier maar is geen must! Het is alleen handig om te kijken wat de opkomst wordt.
De aftrap:
1. Louis (loeki) ASW24, 2,4 Ghz
Ik had een voorstel gedaan voor 12 april in Boxmeer zonder op mijn eigen agenda te kijken....

Door een andere afspraak op deze datum verschuift het electro-sleeptreffen dus al gelijk naar de uitwijkdatum: zaterdag 19 april.
Wat kleine puntjes alvast;
Er is een kleine aggregaat aanwezig. De voorkeur is echter om voor een eigen spannings-voorziening te zorgen.
Koffie en thee is voldoende aanwezig en tegen een geringe vergoeding te krijgen.
Voor etenswaren dient zelf gezorgd te worden.
Een brevet is niet nodig bij onze club, een geldige WA-verzekering is voldoende.
Het veld is toegankelijk vanaf 08:30 uur. De briefing staat om 10 uur gepland.
Voor een routebeschrijving zie onze website.
Er is een frequentiebord aanwezig.
Inschrijven kan hier maar is geen must! Het is alleen handig om te kijken wat de opkomst wordt.
De aftrap:
1. Louis (loeki) ASW24, 2,4 Ghz