electro sleepvliegen (extra oproep)

Zijn er onder de Vintage liefhebbers geen geinteresseerden?
Lijkt mij een hele leuke ervaring en leuk initiatief
Ik begrijp dat het in de kop van N Holland is, voor sommigen ver rijden.
Verder hebben velen onder ons geen vliegbrevet of lidmaatschap KNVvL.
Ik weet niet of dat voor sommigen een drempel is? of het breekbare ABS?
Mijn Stratos 3.3 meter < 2 kg lijkt mij er erg geschikt voor.

Meer slepers dan zwevers is niet de bedoeling lijkt mij.
Slepers en zwevers zijn op elkaar aangewezen denk ik dusssss

Doen!

hahaha, ja dat lijkt lang, maar ik heb nog genoeg andere dingen te doen en bovendien heb ik met mezelf afgesproken dat de Beta vooral zorgvuldig gebouwd gaat worden en niet zsm klaar moet zijn. als het even kan wil ik hem klaar hebben vóór de BMC oldtimer fly-inn in April en dat is vroeg genoeg :)

Bertus, zoals gepost in het andere draadje:

Tijdens "speciale" evenementen als de Electro-sleepdag kan er onder verantwoording van een instructeur gevlogen worden. Dit betekent niet dat hij over je schouder mee staat te kijken, wel dat hij een oogje in het zeil houdt.
KNVVL lidmaatschap is dan ook niet noodzakelijk, wel even laten weten of je dat bent of niet.

Bertus, zet je de aanmeldingen uit dit draadje ook in je startpost uit het andere draadje?

Groet,
Gerben

Allen,

Zoals het nu staat zal Bertus een electro-sleepmeeting organiseren op 31 oktober bij de vliegclub Wijk en Aalburg.

In dit er-intresse-een-electro-sleepvliegtreffen draadje kun je meer informatie vinden ivm de locatie en deelnemers tot nu toe.
Er hebben zich al diverse mensen aangemeld. Lijkt het jou ook wat om eens te slepen of gesleept te worden, ben je van harte welkom. Er kunnen zwevers vanaf 100gram gesleept worden, tot een maximum van 10kg.
Heb je een kleinere zwever, laat je niet intimideren door het feit dat er ook grotere zwevers komen, zolang iedereen op zijn eigen manier mooi kan slepen wordt het een leuke dag.
Aanmeldingen graag in het andere draadje, om alles centraal te houden:
er-intresse-een-electro-sleepvliegtreffen

Groet,
Gerben

Laatst bewerkt door een moderator:
Allen,
Zoals te lezen in het andere draadje gaat de electro sleepmeeting op 31 oktober definitief door!
Welke maat zwever je ook hebt, je bent van harte welkom.

Groet,
Gerben

Back