electro straaljager hobby city

Ik had wat leuks,

pakket was in NL.
Maar volgens hun was het adres onbekend....

Nou ja ben een maand of 4 verhuisd. maar straat ligt er al een jaar.
Wat gebeurt er, pakket weer terug naar HC en na wat gemail mag je nog een keer verzending betalen.

Wel raar aangezien alle post hier aan komt.
Stel je krijgt een pakket uit hongkong en het komt in NL dan gaat
het toch verder via een NL verzend bedrijf?

In elk geval zijn ze niet echt up to date.
Maar wie dan de schuldige is?
Ik denk dat je een bezwaarschrift bij TNT kunt indienen als je aantoonbaar hebt dat de eerste keer het adres onbekend zou zijn. Je kunt dan de tweede keer verzendkosten proberen te claimen. Als TNT zich beroept op navigatie-/kaartmateriaal dan weet ik nog wel een paar woonwijken die al bijna 3 jaar bestaan maar nog steeds niet in TomTom, Navigon, Clarion, Kenwood, Garmin of weet ik veel welke navigatie staan. Weer kenmerkend voor de huidige maatschappij en het kennis- en kundeniveau van dergelijke postbestellers (uitzonderingen daar gelaten ;)).

in het ergste geval betaal je zo'n €125. Ik denk dat je met dit soort dingen heel goed moet opletten wat de winkelwaarde hier is en wat je in Hong Kong betaald. Als het inderdaad slechts een paar tientjes is, dan is hier kopen makkelijker. ;)

ik weet dat hangar in kampen een graupner EDF helemaal compleet met motor, regelaar en servo's voor ik meende 107 euro ofzo heeft staan: (edit 106 euro)

9363-m.jpg

WP GF-35

Semi-Scale-Fastfertigmodell in Leichtschaumtechnik für Elektro-Impellerantrieb ab 1,7 bis 2,2 Ah zur Steuerung über 3 Funktionen.
Bausatz aus geschäumten lackierten Fertigteilen.
Servos sowie Impeller mit bürstenlosem Motor und Regler herstellerseitig eingebaut.
Innerhalb 2 Stunden ohne großen Aufwand fertig zu stellen

Technische Daten :
Spannweite ca. 590 mm
Rumpflänge ca. 700 mm
Fluggewicht je nach Akku ca. 460 g
Impeller Ø 64 mm

zelf een ontvanger, zender en 3s lipo toevoegen
zelfs lijm (5 min epoxy) zit er al bij in de doos. zit er uit als een leuk kistje. vorig weekend nog in handen gehad

Haha toevallig die is net besteld bij de lokale modelbouwwinkel.
Ook van graupner, scheelde toch weer 80 euro tegen over de F 16 van kyosho

volgende week is die binnen als het goed is

gr.martijn

Back