Electro tunnelhull tips.

Hoi allemaal,

Ik heb n tijdje gerommeld met n verbouwd speelgoedbootje, en blijkbaar smaakt het naar meer, want ik wil een tunnelhull bootje gaan maken/kopen. 8)

Ik heb de radio spullen (Futaba FF6 + Picoline 4/5 + Diverse servos in alle maten) en de ESC (Conrad Top-60C) al liggen, en wil nu eens gaan kijken of ik daar een passend bootje bij kan vinden.

Ik zelf ben vind die tunnelhulls en hydro bootjes hardstikke mooi, maar de meeste zijn helaas ook schreeuwend duur.

Weet iemand of ik met 100 euro iets kan beginnen? Ik ben niet bang voor n beetje bouwen (ookal heb ik t nog nooit gedaan).

Ik zoek een model wat een beetje hierop lijkt:
MRP5200.jpg

Of zoiets:
PRB2200-250.jpg

Laat het maar horen, alle tips en suggesties zijn van harte welkom. :)

Groetjes,
Sven

de eerste boot de falcon met thundertigger bbmotor word helaas niet meer gemaakt.
vaart trouwens wel supper (ik heb hem ook gehad)

zowiezo een tunnel met bb-motor is zowiezo duur omdat de motoren zeer duur zijn.

je kan beter een een hydro zelf gaan bouwen. maar zowiezo moet je meer naar de 200 euro gaan denken.

en denk dat je de duitse ebay moet gaan afzoeken voor de betaalbare tunnel's en hydro's
www.ebay.de

groetjes jaimy

200 euro voor alleen n rompje met n motor en n schroef? allemachtig, hoe verzinnen ze et. :D Waarvoor dan? Massief zilvere schroef en n met goud ingelegde motor? Zo duur hoeft t toch allemaal niet te zijn?

Ik weet niet precies wat n bb-motor is, maar nogmaals, ik wil ELECTRO. :) Dat plaatje ging alleen om de vorm.

En die duitse ebay heeft hele leuke modelletjes, maar ik durf dr eigenlijk niet zo goed aan te beginnen, omdat die 2ehandsjes altijd wel wat mankeren.

een tunnel en een hydroplane zijn zeer moeilijk te krijgen en als je het ken krijgen is het duur.

bb-motor is BuitenBoord-motor.
ook in de elktro zijn de bb-motoren duur .
maar als je echt goedkoop wil blijfen moet je het echt doen via e-bay of marktplaats.
en als je bouwen toch niet erg vind meen je op e-bay een losse romp en haal je de de rest van de spulletjes goedkoop 2e hand van het forum , marktplaat en/of uit de modelbouw winkel

groetjes jaimy
p.s je ken me toevoegen op msn gaat misschien sneller als op het forum

Snelle boot voor weinig ?

www.xtremercboats.com

ff inloggen/aanmelden, en dan in "search" het woord
"hydromite" invoeren !!!!!!!!!!!!!

is een retesnel zelfbouwbootje, bouw je voor een habbekrats.

My 2 pence, Gerwin

Daar was ik net achteraan aant zitten. :P jaimy is me n beetje de goeie richting op aant sturen.

Ik heb al een bouwplan van dat ding, maar die is 16", en die wordt overal afgeraden, of aanbevolen om op te schalen naar 22"

Back