Electromeeting /opendag mc venus well 10 juli 2011

De toegang naar het vliegveld zal dit jaar iets anders zijn i.v.m. een V.W. treffen op het nabijgelegen evenemententerein. Dus let op de extra aanwijsborden die we zullen plaatsen. uiteraard kunnen we net zo dichtbij parkeren als vorig jaar dus direkt parralel aan het vliegveld, aleen de aanrijd route is iets anders .......het veld is vandaag nogmaals gemaaid en zal zaterdag van te voren de laatste maaibeurt krijgen. Allen tot zondag..........

de weersverwachting voor de zondag is prima, er zijn weer heerlijke hamburgers en hotdogs en samen met gekoelde drank, dus niets staat meer in de weg voor een perfekte meeting.......

Toegang veld

In tegenstelling tot eerdere berichten, is de toerit, zoals gebruikelijk, komende vanaf de Wezerweg, na het evenemententerrein, voor de houtwal links af. Een en ander zal duidelijk aangegeven worden met bordjes en lint.

Vanaf de rotonde in Wanssum en de afrit vanaf de Rijksweg richting Kevelaer, wordt de richting duidelijk aangegeven.

Gaeste aus Eschwege / Deutschland

Herzlich willkommen and unsere Deutsche Freunde die Speziell aus Eschwege nach uns kommen um zu fliegen.

Gespannt was er an 'fliegendes Material' dabei hat.

Geen probleem ... wel op eigen risico :)
Laat wel effe weten hoelaat jullie ongeveer arriveren, dan zorgen wij dat er zeker iemand is.

Vliegen op zaterdag kan natuurlijk ook, maar wel meehelpen met tenten opbouwen.
Ook nog vrijwilligers voor ... nachtvliegen? :)

Grtz,
Emile :cool:
ik ben er ergens in de middag al, als het mag. opbouwen vindt ik natuurlijk geen probleem .... zien jullie as zaterdag en zal de zon ook meenemen.

ik ben er ergens in de middag al, als het mag. opbouwen vindt ik natuurlijk geen probleem .... zien jullie as zaterdag en zal de zon ook meenemen.

heb ook maar besloten om de nacht in well door te brengen met de tent.... kijken of ik mijn nachtvlieg swift nog wat kan repareren.........

ik heb een funjet met licht, maar of dat nu zo verstandig is ivm snelheid, zal hem in elk geval meenemen voor de schemer.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen probleem ... wel op eigen risico :)
Laat wel effe weten hoelaat jullie ongeveer arriveren, dan zorgen wij dat er zeker iemand is.

Vliegen op zaterdag kan natuurlijk ook, maar wel meehelpen met tenten opbouwen.
Ook nog vrijwilligers voor ... nachtvliegen? :)

Grtz,

Wij (mijn vrouw en ik) zullen zaterdag om +/- 12 uur aankomen.
Is er dan stroom (230V) beschikbaar of moet ik een aggregaat meenemen?
Grtz, Hans

Hallo Hans,

We hebben een dikke vaste stroom aansluiting, ofwel laat je aggregaat maar mooi thuis. ;)
Verlengkabels en verdeeldozen zijn wel altijd handig.

Tot morguh,

Laatst bewerkt:
Back