Electronische onsteking dle 61

heb je tijdens het starten in dat filmpje de choke erop ?
kijk eens of je een aantal druppels benzine aan je carb hebt hangen, zijn die er niet dan krijgt ie geen of te weinig benzine
en check dan ook gelijk of en hoever je gasklep open staat voor stationairloop..
ik krijg het idee dat hij in het laatste filmpje een paar plofjes gaf (kijk maar naar het stabilo) ik krijg de indruk dat je gasklep bij stationair te ver dict staat of dat je er geen choke op hebt staan
hoe veel slagen staan je gasnaalden nu open gedraaid
 
Het lijkt er op dat je de choke tijdens het starten er te lang op heb staan. spie gebroken en vervangen moet het probleem verholpen zijn. controleer de starter spanning . en de spanning van de ontsteking controleer de kill switch ga naar basis instelling carbarateur
 
e
heb je tijdens het starten in dat filmpje de choke erop ?
kijk eens of je een aantal druppels benzine aan je carb hebt hangen, zijn die er niet dan krijgt ie geen of te weinig benzine
en check dan ook gelijk of en hoever je gasklep open staat voor stationairloop..
ik krijg het idee dat hij in het laatste filmpje een paar plofjes gaf (kijk maar naar het stabilo) ik krijg de indruk dat je gasklep bij stationair te ver dict staat of dat je er geen choke op hebt staan
hoe veel slagen staan je gasnaalden nu open gedraaid
r staat geen choke op,
 
alles zit precies zoals het hoort
Nee... want als alles zit zoals het hoort, dan had ie gelopen, en hij loopt niet.
IETS zit niet "precies zoals het hoort".

Hoewel ik het startertoerental erg laag vind, kan ik aan de hand van dat laatste filmpje niet anders dan die oorzaak uitsluiten.
Je zult dus toch terug moeten naar carburateur of ontstekingstiming en dat nog eens grondig nakijken.
 
Back
Top