Electrosleep meeting 9 November in Dalfsen

Heerlijk rozig op de bank uitbuiken, dat is wat ik nu doe. Ondertussen wil de glimlach niet van mijn gezicht af na een gezellige dag in het Drassige Dalfsen.

Friendship en alle andere mannen (en vrouwen!) bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende keer, wanneer weten we nog niet, wel in welke omstandigheden. Daar weet Gerben wel meer van...

Jacob

En ik ben ook weer terug in Amsterdam.
De accu van de telefoon onderweg leeggebeld met Gerben, die erachter kwam dat zijn remlichten het niet doen..

Ik vond het een zeer gezellige dag, helaas heb ik zelf niet kunnen vliegen, defecte ontkoppelservo.
Maar zo te zien had iedereen, ook de leden van RMF Friendship, het naar hun zin.

Van de zomer zijn we weer welkom en mocht je 29 mei niks te doen hebben, jullie zijn welkom op de open dag in Dalfsen.

Bij deze wil ik iedereen die er was maar in het bijzonder Gerard, Mieke en Wim van RFM Friendship bedanken voor deze dag.
Ook nog speciale dank aan Gerben, die het gisteren even van me over moest nemen en de juiste beslissing genomen heeft om het door te laten gaan.

En Arjan... je bent veel te lang bij de chinees gebleven, als je nu gewoon meteen naar huis gegaan was dan hadden we nu het filmpje al kunnen zien!! (grapje)

Tot een volgende keer!

GJ

En ik weer terug in Rotterdam en de meeste zooi is weer uit de auto en 2 hoog gesjouwd....nu ben ik moe ;)

Heerlijk dagje te gat bij RMF Friendship met de gebruikelijke gezelligheid. En lekker druk ook, zo te zien had iedereen genoten. Heerlijk gesleept, er waren weer allerhande kisten van klein tot groot, de gebruikelijke variatie die de electro-sleepmeeting zo leuk maken.

Nu ga ik maar eens op de bank liggen, beetje bijkomen. Morgen nog eens stevig nagenieten van de foto's en filmpjes :)

Groetjes,
Gerben

PS al besloten dat het Rascalletje na een flinke reanimatiesessie weer tot leven gewekt gaat worden ;)

Ik ben net thuis van mijn uitje. direct de foto's bekeken.
en ooooooo wat heb ik zo'n spijt dat ik er niet bij kon zijn.
Hopelijk is tegen de volgende keer mijn decathlon klaar, maar dat zal wel geen probleem zijn denk ik.
In ieder geval ik vondt het zeer mooie foto's dus ben ook volop in afwachting naar het filmpje.

grts danny

Niet zo mooi geknipt en bewerkt als sommigen dat kunnen maar het gaat om de beelden toch :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is weer mooi Arjan!

Echte hollandse weersomstandigheden en echte bikkels op het veld.
(ik zat in het clubhuis).

GJ

Graag wil ik Iedereen nogmaals bedanken voor deze mooie dag.
Ik heb met mijn B4 heerlijke vluchten kunnen maken ondanks het onstuimige weer.

Nu nog nagenieten en de vele foto's bekijken, .... en natuurlijk het filmpje van Arjan. :D

Johannes

Na het zien van deze beelden heb ik nog meer spijt dat ik niet aanwezig kon zijn.
Maar dit geeft me wel de zin om verder te bouwen aan men decathlon.
Mooie dag gasten echt waar. En dit is veel leuker dan naar een zweeftreffen te gaan waar er zo'n 100 tal zwevers zijn. Dit is echt in vriendschap kunnen vliegen.

Ik heb nog wat foto's.

Iemand anders laat zijn hond uit, wij pakken gewoon het vliegtuig.
CIMG1979.jpg

Wat mij betreft het mooiste model van de dag.
Zeer mooi afgewerkt, super vliegbeeld en indrukwekkend gevlogen!
De Arcus van Hmodel.cz
CIMG1980.jpg

En dan weer de Swift van Nico achter de Rascal
CIMG1981.jpg

CIMG1982.jpg

Geinspireerd door dit moois ben ik net maar aan de 4 mtr Fox begonnen.

GJ

Mooie foto's, lekker even nagenieten.

Schrok nog wel even toen ik zag hoe dichtbij die zwever naast me in de grond gespietst stond. Johannes heeft ook mazzel gehad dat de B4 daar niet geraakt is. Raar hoe het model van het karretje vliegt, dan recht omhoog en toen...

Gerben

Ook ik wil iedereen bedanken voor een super leuke dag.
Man wat heb ik weer genoten.! Lekker gevlogen en geklept.

PS. gaan we nu alsnog uitwijken naar zaterdag de 16e nov....
.....hint hint knipoog knipoog.... (ik ben er weer klaar voor hoor hahaha).

Jeff.

Mooie foto's, lekker even nagenieten.

Schrok nog wel even toen ik zag hoe dichtbij die zwever naast me in de grond gespietst stond. Johannes heeft ook mazzel gehad dat de B4 daar niet geraakt is. Raar hoe het model van het karretje vliegt, dan recht omhoog en toen...

Gerben

Ik snap het nog steeds niet Gerben, heb nog wel de bibbers ervan, helemaal nu ik die foto weer zie. Er kan gauw veel fout gaan. Hierdoor heb ik ook niet meer gevlogen.

Johannes (en anderen)ik hoop dat ik jullie niet teveel schrik heb bezorgd:confused:.

Ik heb vanmiddag alles nogmaals gecontroleerd, alles functioneert zoals het hoort, ik zal deze ontvanger in ieder geval vernietigen!

Terence

Johannes (en anderen)ik hoop dat ik jullie niet teveel schrik heb bezorgd:confused:.

Nee hoor, ik zag het gebeuren en je hebt luidt en duidelijk geroepen dat je toestel buiten controle is.

Na ja, stel, dat de B4 gepenetreerd was geworden, daar lig ik niet wakker van want het is maar materiaal wat weer gerepareerd kan worden. :)

Johannes

Jeff, in principe is iedereen altijd welkom op de club in Dalfsen.
Maar nog een meeting zou een beetje teveel van het goede zijn.

Ik mocht van Gerard nog wel een datum prikken voor de zomer..
Dus... kom maar op met voorstellen.
Enige eis is dat het een zaterdag moet zijn en jullie weer om 10 uur 's ochtends aan de kroketten zitten (mijn jas stinkt nog naar frituur).

GJ

Ik zie dat jullie weer lekker genoten hebben.
Een volgende keer hoop ik er zeker weer bij te zijn als mijn lader probleem is opgelost.

verstuurd met mijn smartphone

Back