Electrosleep meeting zaterdag 12 september 2015 in Enkhuizen!

@Sander, ik heb even gekeken, maar heb alleen onderstaande foto van de BigLift. Verder helaas niets :(.
ESG-Enkhuizen-37.JPG

Mooie beelden weer!
Geeft een goede drijfveer om ontzettend mijn best te doen er een volgende keer ook weer bij te zijn!

Verklaar je nader Ton :D
Voor zover ik weer vertel ik niet heel veel sterke verhalen toch?

Laatst bewerkt:
Zo te zien hebben jullie een leuke dag gehad mannen! Erg leuk om via de mooie platjes en filmpjes op afstand toch een beetje mee te mogen genieten.
Helaas kon ik er niet bij zijn, maar daarvoor in ruil is het wel gelukt de F5B Eurotour te winnen ;)

Groetjes,
Gerben

Heeee gaaf zeg! Gefeliciteerd. Je hebt er hard genoeg voor gewerkt. Zo zie je maar weer dat er geen alternatief is voor gewoon héél veel vliegen en trainen :-)

Zo te zien hebben jullie een leuke dag gehad mannen! Erg leuk om via de mooie platjes en filmpjes op afstand toch een beetje mee te mogen genieten.
Helaas kon ik er niet bij zijn, maar daarvoor in ruil is het wel gelukt de F5B Eurotour te winnen ;)

Groetjes,
Gerben
Gefeliciteerd Gerben!
Een perfecte ruil! :)

Johannes

Euh... @Gerben, je bedoelt de afgelopen (laatste) wedstrijd of bedoel je ..... :eek:

edit: even verder gekeken dan mijn neus lang is ... GEFELICITEERD Gerben!

Ja, de Eurotour F5B 2015 gewonnen. Dagzeges worden ook wat saai zo langzamerhand dus je moet wat natuurlijk :-)

Bedankt mannen :)
Bob: talent valt wel mee, het is vooral hard werken en goede hulp van mede piloten.
En veel laten liggen, zoals ook de leuke dag die jullie met de e-sleepdag gehad hebben (zo gaan we weer naadloos on-topic toch :) ).
Als ik dan die prachtige foto's zie van Raymond, die het samenspel tussen sleper en zwever mooi gevangen hebben, gaat het toch wel ernstig kriebelen.

Gerben

Van Piet van Paassen het volgende verzoek gekregen;

Weer een hele leuke dag gehad bij Pegasus. Zou jij er voor kunnen zorgen dat geïnteresseerden de link krijgen van dit filmpje (vanuit de cockpit van mijn ASW15)? Ik heb geen mailing list zie je...

Back